A Renault nagy furgonjának legújabb kiadása elnyerte az Év Nemzetközi Haszonjárműve címet. A Master az ötödik Renault a rangos szakmai díj történetében, amely a dobogó tetejére állhatott.
Ha egy autóról nem tudjuk első pillantásra eldönteni, régi vagy új, akkor a tervezői tökéletes munkát végeztek: megalkották a időtlen formatervet. Ez történt most a Renault-nál is – nem először, és reméljük, nem is utoljára.
Idestova tizenkét éve nyomkodjuk, böködjük, tologatjuk és pöckölgetjük őket, de a Renault érintőképernyői még mindig képesek meglepetést okozni egy-egy generációváltásnál – nem is csoda, hiszen a mai napig diktálják, nem pedig követik a trendeket.
Nem szakad el teljesen a márka többi modelljétől, mégis kilóg a sorból a Renault Rafale. 200 lóerős hibrid erőforrással próbáltuk a rombuszosok zászlóshajóját.
Két díjat is nyert egy mértékadó európai Év villanyautója-szavazáson a Renault. Az egyik a márka legújabb elektromos modelljét értékeli, a másik pedig egy olyat, amely még nem is kapható.
A családi autózás konfliktusokat szülhet, legrosszabb esetben akár válás is lehet a vége. Pedig a Renault szerint egy megfelelő autóval minden vita megelőzhető – és ezt akár garantálni is hajlandó!
Ismert modellnév mögé helyezett új autót a Renault. A Scenic olyan jól sikerült, hogy megválasztották a 2024-es Év Autójának. Erősebb motorral és nagyobb akkumulátorral teszteltük az elektromos típust.
Egy márka szemléletéről és alapvető értékrendjéről szinte mindent elárul, milyen reklámokkal igyekszik megszólítani fogyasztóit. A Renault például olyanokkal, amelyek minden szakmai díjat elnyernek.
Egyre nehezebb feladat olyan autót fejleszteni és gyártani, amely a lehető legszélesebb ügyféligényeket elégíti ki. A Renault Symbioz pont erre vállalkozott, és ennek érdekében a márka legnépszerűbb típusainak jellemzőit ötvözi.
Már az idén bemutatkozik a Renault-csoport egyik legizgalmasabb projektjének első kézzelfogható eredménye. Az önvezető járművek előtt komoly jövő áll, de nem úgy, ahogy sokan elképzelik.
Sportautóba illő motorteljesítmény, felvillanyozó megjelenés, ezer kilométeres hatótávolság és elektromos összkerékhajtás: a Rafale E-Tech 4x4 300 LE a Renault tudásának a legjavát testesíti meg.
Ahhoz, hogy újraalkothassa az automobil fogalmát, a Renault már a tervezés folyamatától olyan szempontokat vesz figyelembe, amelyek korábban eszünkbe sem jutottak volna.
Megőrizte a bevált alapokat, de következetesen lecserélt minden olyan részletet, amelyeknél azt a technológia vagy a divat változása megkövetelte. Itt az új a Renault Captur.