R4, R5, Twingo, R17, Estafette: a Renault mindenki másnál jobban ráérzett arra, hogy az emberek szerethető, kellemes érzékeset keltő autókra vágynak – és mi állna közelebb a célközönség szívéhez, mint gyermekkoruk legendás típusai, amelyek ezért most modernizált formában, de ugyanolyan imádnivalóan térnek vissza közénk.
A Renault azonban nem áll meg a személyautóknál: egészen a múlt század első negyedéig visszanyúlva két emblematikus versenyautóját gyúrta egybe, hogy megalkossa korunk legjobb hatásfokú – értsd: legtakarékosabb – demonstrátorát. A Renault Filante Record 2025 (avagy kódnevén Z41) elnevezésű autóról egyelőre csak általános információkat közölt a gyár, így szerencsésebb részletes bemutatásával megvárni a műszaki adatokat, valamint azt, hogy sikerült-e új fogyasztási rekordot beállítania a retrofuturisztikus autónak.
A Renault azonban nem áll meg a személyautóknál: egészen a múlt század első negyedéig visszanyúlva két emblematikus versenyautóját gyúrta egybe, hogy megalkossa korunk legjobb hatásfokú – értsd: legtakarékosabb – demonstrátorát. A Renault Filante Record 2025 (avagy kódnevén Z41) elnevezésű autóról egyelőre csak általános információkat közölt a gyár, így szerencsésebb részletes bemutatásával megvárni a műszaki adatokat, valamint azt, hogy sikerült-e új fogyasztási rekordot beállítania a retrofuturisztikus autónak.