A későbbi ezüstérmesnél bő húsz százalékkal több, 353 pontot kapott a végső voksolásnál, és ezzel sziklaszilárd győzelmet aratott az Év Európai Autója (COTY) szavazáson a Renault 5 E-Tech Electric, a francia autógyártó tisztán elektromos kisautója, és annak nagyon sportos unokatestvére, az Alpine A290.
Mivel pedig tavaly a Scénic E-Tech Electric nyerte el ugyanezt a címet, a Renault egy ultraexkluzív klub tagjává vált: a díj hatvanéves történetében most másodszor fordult elő, hogy két egymást követő évben jutott fel a csúcsra egy márka – korábban csak egy olasz gyártónak sikerült dupláznia, és annak is harminc éve már.
A Renault 5 E-Tech Electric győzelme nem jött meglepetésként, mert bár szokás szerint rendkívül erős mezőnyben zajlott a megmérettetés, az új generációs elektromos architektúrára épülő modellre bemutatása óta záporoznak az elismerések.
Mivel pedig tavaly a Scénic E-Tech Electric nyerte el ugyanezt a címet, a Renault egy ultraexkluzív klub tagjává vált: a díj hatvanéves történetében most másodszor fordult elő, hogy két egymást követő évben jutott fel a csúcsra egy márka – korábban csak egy olasz gyártónak sikerült dupláznia, és annak is harminc éve már.
A Renault 5 E-Tech Electric győzelme nem jött meglepetésként, mert bár szokás szerint rendkívül erős mezőnyben zajlott a megmérettetés, az új generációs elektromos architektúrára épülő modellre bemutatása óta záporoznak az elismerések.