Amikor a Renault két és fél éve bemutatta az R5 Turbo 3E E-Tech tanulmányautót, már lehetett tudni, hogy hamarosan visszatér az egykori R5, az 1970-es és ’80-as évek egyik meghatározó európai kisautója.
A legtöbben ezért nem is tulajdonítottak különösebb jelentőséget a szélsőségesen sportos koncepciójárműnek – rácsodálkoztunk persze, de aztán ment tovább az élet.
Az autógyártóknak megvan ugyanis az a rossz szokása, hogy egy-egy fontos modell előkészítésekor túlzásokba esnek, és látványos előtanulmányokkal olyan magas elvárásokat ébresztenek, amelyeket azután a szériamodell nem képes beváltani.
A legtöbben ezért nem is tulajdonítottak különösebb jelentőséget a szélsőségesen sportos koncepciójárműnek – rácsodálkoztunk persze, de aztán ment tovább az élet.
Az autógyártóknak megvan ugyanis az a rossz szokása, hogy egy-egy fontos modell előkészítésekor túlzásokba esnek, és látványos előtanulmányokkal olyan magas elvárásokat ébresztenek, amelyeket azután a szériamodell nem képes beváltani.