
A Renault a villanyautókkal szerzett tapasztalatát, valamint összes Forma-1-es tudását felhasználta az innovatív E-Tech hajtáslánc fejlesztésénél. És még valamit: a programot vezető főmérnök kisfiának Lego-készletét…
Több mint 25 éve szerepel a piacon a Renault kompakt modellje, a Mégane. Az ötödik generáció azonban szakít a hagyományokkal: jövőjét a tavaly bemutatott Mégane eVISION tanulmányautó jelöli ki, méghozzá pontosabban, mint sejtettük.
Jelentős üzemanyag-megtakarítást, illetve nagyobb raksúlyt tesz lehetővé a fuvarozók számára egyúj magyar fejlesztés, amely a győri CarNet Riegler Kft-hez köthető. A 3,5 tonna alatti kishaszonjárművekre építhető, emelhető ponyvás felépítmény ötlete Riegler Antaltól származik. Az ilyen felépítménnyel szerelt járművek sorozatgyártását a nyár elejére tervezik.
Egy Renault Clio és egy Renault 5-ös is szerepelt annak az aukciónak a katalógusában, amelyet a francia fővárosban rendeztek február elején. Az autók teljesen alkalmatlanok a hétköznapi közlekedésre, mégis jutányosnak tekinthető az az egyébként csillagászati ár, ami kifizettek értük – mindjárt el is mondjuk, miért.