Powered by Smartsupp

Friss híreink

Amikor az autód a nyaralód

Amikor az autód a nyaralód

Az új generációs Hyundai-modellek kapcsán egyre gyakrabban találkozhatunk egy olyan értékkel, amellyel nemigen tudunk mit kezdeni – mert hiszen ki akarna a csomagtérben kempingezni!?

Giganagy, szupergyors villanyautó Hyundaitól

Giganagy, szupergyors villanyautó Hyundaitól

Az elmúlt években tanúi lehettünk annak, hogy a Hyundai nemcsak gyorsan és látványosan képes megújulni, de ezt az átalakulást meg is tudja ismételni. Ennek eddigi legimpozánsabb példája a vadonatúj Ioniq 9.

Nagycsaládosok barátja az új Hyundai Santa Fe

Nagycsaládosok barátja az új Hyundai Santa Fe

Csak hibridként érkezik hozzánk a Hyundai nagy szabadidő-autója, amely a családi egyterűek komfortját és praktikumát idézi meg. Teszteltük a Santa Fét.

A Hyundai megálmodta a tökéletes örömautót

A Hyundai megálmodta a tökéletes örömautót

Mi történik, ha egy sportos villanyautó hajtásláncát ötvözzük egy rali-versenyautó futóművével? A Hyundai legújabb technológiai koncepciójárművét látva alighanem mindenki meg tudja adni erre a választ.

Mennyiségi és minőségi szintet ugrott a Hyundai

Mennyiségi és minőségi szintet ugrott a Hyundai

Kétszeresen is volt oka az ünneplésre a Hyundainak 2024 októberében: a vállalat olyan mérföldkőhöz érkezett, amellyel belépett az iparág legnagyobbjai közé, és erre rímelve soha nem látott magasságba emelkedett a cég piaci értéke.

Megnyerő a Hyundai elektromos sportautója

Megnyerő a Hyundai elektromos sportautója

Ha azt mondjuk, a piac jól fogadta az Ioniq 5 N-t, a közelében sem járunk a valóságnak, hiszen Észak-Amerikától Európáig záporoznak a nagy teljesítményű elektromos crossoverre az elismerések.

Világújdonságokkal küzd a hideg, a meleg ellen a Hyundai

Világújdonságokkal küzd a hideg, a meleg ellen a Hyundai

Akár hűteni, akár fűteni akarjuk autónk utasterét, ahhoz energia kell – minél kevesebb, annál jobb. A Hyundai három olyan megoldást is bemutatott, amely hatékonyabbá teszi a hőgazdálkodást.

Autókat emel, rendet rak a Hyundai új robotja

Autókat emel, rendet rak a Hyundai új robotja

Az autóipar kiemelt jelentőségű kutatási és fejlesztési feladatként kezeli a vezető nélkül parkolni képes autókat. A Hyundai szerint azonban eddig rosszul álltunk a kérdéshez.

Magyarországra jön a Hyundai ufóbusza

Magyarországra jön a Hyundai ufóbusza

Hosszú várakozás után hazánkban is kapható lesz a Staria, a Hyundai különleges megjelenésű, nagy tudású buszlimuzinja, méghozzá új, modern hibrid hajtáslánccal.

Robotokkal segíti a Hyundai az olimpikonoknak

Robotokkal segíti a Hyundai az olimpikonoknak

Amikor évszázados hagyományok találkoznak ultramodern technológiával, abból páratlanul kifinomult, és különlegesen hatékony dolog sülhet ki. Így van ez a koreai íjászattal is, amelyet negyven éve támogat minden eszközzel a Hyundai.

Kívül kicsi, belül nagyszerű Hyundai érkezik

Kívül kicsi, belül nagyszerű Hyundai érkezik

Az i10-esnél alig hosszabb, de teljesen más karakterű modellel erősít Európában a Hyundai. Az Inster jelenlegi ismereteink szerint kizárólag villanymotorral lesz kapható, a forgalmazás már a nyáron megkezdődhet.

Húszéves a kedvenc Hyundaiunk

Húszéves a kedvenc Hyundaiunk

Két évtized és négy generáció alatt a világ egyik legkeresettebb szabadidőjárművévé vált, és mellesleg elhelyezte a Hyundait az autóipar globális térképén. Az idei év azonban nem csak emiatt jelentős a Tucson életében.

Versenyez, tanul és gyógyít az Ioniq 5

Versenyez, tanul és gyógyít az Ioniq 5

A Hyundai nem veszi félvállról azt a piacvezető szerepet, amelyre elektromos mobilitási szolgáltatóként szert tett. A közelmúltban több olyan fejlesztést is végeztek, amelyek széles körben demonstrálják a márka villanyautó-technológiájának lehetőségeit.

Érkezik a letölthető extrák kora

Érkezik a letölthető extrák kora

A mindennapi életből átvett technológiák alakítják át alapjaiban az autóipart. Az online kapcsolódás nemcsak az autóvezetők, hanem a társadalom egésze számára élvezetesebbé, biztonságosabbá teszi a közlekedést.

hirdetés
CarNet Autó-Forrás 8200 Veszprém, Észak-keleti útgyűrű 8.
hétfő 8:00 - 17:00
kedd 8:00 - 17:00
szerda 8:00 - 17:00
csütörtök 8:00 - 17:00
péntek 8:00 - 17:00
szombat 9:00 - 12:00
vasárnap Zárva
CarNet Autó-Forrás 8200 Veszprém, Észak-keleti útgyűrű 8.
hétfő 8:00 - 16:30
kedd 8:00 - 16:30
szerda 8:00 - 16:30
csütörtök 8:00 - 16:30
péntek 8:00 - 16:30
szombat Zárva
vasárnap Zárva
Hyundai CarNet
CARNET INVEST ZRT. 
Magyarország legnagyobb gépjármű márkakereskedő és szerviz hálózata.

Középmotoros közúti autót épített a Hyundai.


Los Angelesben mutatta be RM19 közúti verseny-tanulmányautóját a Hyundai. Nem ez az első középmotoros koncepció a koreai márkától.

A Hyundai 2012-ben indította útjára Racing Midship (RM), azaz középmotoros versenyautó projektjét, csúcspontot keresve az N sportautó-programhoz. A jelenlegi az ötödik prototípus a sorban, és 390 lóerőre hangolt, 2,0 literes turbómotorjával a legerősebb is.
Image
Image
A fejlesztők szerint az autónak kevesebb mint négy másodpercre lesz szüksége ahhoz, hogy álló helyzetből elérje a 100 km/órát. A Hyundai TCR versenyautóitól átvett erőforrás mellett az autó fékteljesítménye, tömegelosztása és tapadása is motorsport szinten áll, ugyanakkor a Hyundai kifejezetten közúti használatra tervezte az autót – hiszen azon a közúti N modellekben használatos technológiákat fejleszti. Hogy ez mennyire így van, azt jól mutatja, hogy az egykori motorházfedélbe vágott lyukon keresztül elérhető üzemanyagtöltő nyílás kulccsal zárható sapkát kapott.

A cikk tovább folytatódik a vezess.hu oldalon: https://www.vezess.hu/hirek/2019/11/24/hyundai-rm-19/