A Hyundai az elmúlt években kiemelt szerepet szánt a világításnak mint arculatformáló dizájnelemnek. Hogy igazán értékelni tudjuk ezt a ragyogó karriert, érdemes a gyökerektől kezdve végigkövetni a fényszórók fejlődését.
Miután nevet és rangot szerzett magának benzinmotoros sportautóival, a Hyundai N sportmárkája most az elektromos autók piacán emeli a tétet. Az Ioniq 5 N nem egyszerűen erős és gyors: olyan, vadonatúj vezérlő és szabályozó technológiákat vezet be, amelyek soha nem látott lehetőségeket teremtenek a sportos adottságok kiaknázására.
A hetvenes évek derekán a Pony Coupé Concept egy csapásra felhelyezte a Hyundait a globális autóipar térképére. A sportos kupé végül nem került gyártásba, az eredeti tanulmányautó pedig megsemmisült. A Hyundai most úgy döntött, legalább a második veszteséget orvosolja, és újraépítik a kocsit – méghozzá az eredeti alkotók bevonásával.
Bemutatta elektromos sportautóinak előfutárait a Hyundai. Az RN22e és az N Vision 74 technológiai tanulmányok egy olyan – nem is olyan távoli – jövőt vetítenek előre, amelyben nemhogy megfér egymás mellett az emissziómentes hajtástechnológia és a vezetés élménye, de kölcsönösen erősítik is egymás erényeit.

