Az elmúlt években vadonatúj alapokra helyezte formatervezési tevékenységeit a Hyundai. A virtuális és kiterjesztett valóság korábban elképzelhetetlen mértékű alkalmazása minden eddiginél gyorsabb fejlesztést tesz lehetővé és soha nem látott megoldásokat hív életre – sőt, váratlan mellékhatásként a környezetet is kíméli.
Egyetlen év alatt egy teljes százalékponttal növelte európai piaci részesedését a Hyundai. Az első féléves eredményekben kulcsszerepet játszottak a villamosított modellek.
Zörejek és képsorok, amelyek megnyugtatnak, álomba ringatnak vagy egyszerűen csak kellemes érzéseket ébresztenek: ez az ASMR, egy speciális videóműfaj, aminek ma már sok száz milliós rajongótábora van világszerte. A Hyundai úgy döntött, elkészíti a maga ASMR-videóját, méghozzá a Tucson Plug-in Hybrid főszereplésével.
Lassan egy éve, hogy a Hyundai bemutatta új városi szabadidőjárművét. A Bayon egyedi formavilágával és gazdag felszereltségével azonnal felhívta magára az újságírók figyelmét, amikor pedig a szakemberek ki is próbálhatták a pici crossovert, egyöntetű elragadtatással nyilatkoztak róla – Magyarországon is.

