Érkezik a Hyundai i20 új generációja. Teljesen más arculatot kap a kisautó. Márciusban, a Genfi Autószalonon leplezi le az i20 új generációját a Hyundai.
Los Angelesben mutatta be RM19 közúti verseny-tanulmányautóját a Hyundai. Nem ez az első középmotoros koncepció a koreai márkától.
A Hyundai 2012-ben indította útjára Racing Midship (RM), azaz középmotoros versenyautó projektjét, csúcspontot keresve az N sportautó-programhoz. A jelenlegi az ötödik prototípus a sorban, és 390 lóerőre hangolt, 2,0 literes turbómotorjával a legerősebb is.
A fejlesztők szerint az autónak kevesebb mint négy másodpercre lesz szüksége ahhoz, hogy álló helyzetből elérje a 100 km/órát. A Hyundai TCR versenyautóitól átvett erőforrás mellett az autó fékteljesítménye, tömegelosztása és tapadása is motorsport szinten áll, ugyanakkor a Hyundai kifejezetten közúti használatra tervezte az autót – hiszen azon a közúti N modellekben használatos technológiákat fejleszti. Hogy ez mennyire így van, azt jól mutatja, hogy az egykori motorházfedélbe vágott lyukon keresztül elérhető üzemanyagtöltő nyílás kulccsal zárható sapkát kapott.