Powered by Smartsupp

Friss híreink

Új Hyundai i10

Új Hyundai i10

Elegánsabb formavilággal, gazdag felszereltséggel, de a megszokott karakterrel érkezik az új Hyundai i10.

hirdetés
CarNet Autó-Forrás 8200 Veszprém, Észak-keleti útgyűrű 8.
hétfő 8:00 - 17:00
kedd 8:00 - 17:00
szerda 8:00 - 17:00
csütörtök 8:00 - 17:00
péntek 8:00 - 17:00
szombat 9:00 - 12:00
vasárnap Zárva
CarNet Autó-Forrás 8200 Veszprém, Észak-keleti útgyűrű 8.
hétfő 8:00 - 16:30
kedd 8:00 - 16:30
szerda 8:00 - 16:30
csütörtök 8:00 - 16:30
péntek 8:00 - 16:30
szombat Zárva
vasárnap Zárva
Hyundai CarNet
CARNET INVEST ZRT. 
Magyarország legnagyobb gépjármű márkakereskedő és szerviz hálózata.

Középmotoros közúti autót épített a Hyundai.


Los Angelesben mutatta be RM19 közúti verseny-tanulmányautóját a Hyundai. Nem ez az első középmotoros koncepció a koreai márkától.

A Hyundai 2012-ben indította útjára Racing Midship (RM), azaz középmotoros versenyautó projektjét, csúcspontot keresve az N sportautó-programhoz. A jelenlegi az ötödik prototípus a sorban, és 390 lóerőre hangolt, 2,0 literes turbómotorjával a legerősebb is.
Image
Image
A fejlesztők szerint az autónak kevesebb mint négy másodpercre lesz szüksége ahhoz, hogy álló helyzetből elérje a 100 km/órát. A Hyundai TCR versenyautóitól átvett erőforrás mellett az autó fékteljesítménye, tömegelosztása és tapadása is motorsport szinten áll, ugyanakkor a Hyundai kifejezetten közúti használatra tervezte az autót – hiszen azon a közúti N modellekben használatos technológiákat fejleszti. Hogy ez mennyire így van, azt jól mutatja, hogy az egykori motorházfedélbe vágott lyukon keresztül elérhető üzemanyagtöltő nyílás kulccsal zárható sapkát kapott.

A cikk tovább folytatódik a vezess.hu oldalon: https://www.vezess.hu/hirek/2019/11/24/hyundai-rm-19/