Számtalan elismerésben részesültek már a Dacia kiváló ár-érték arányú modelljei, most azonban az autóipar egyik legrangosabb kitüntetését, az Európai Év Autója címet szerezheti meg a márka!
Története során nem gyártott még sem ilyen nagy, sem ilyen fejlett autót a Dacia. A Bigsterrel új kategóriába lép a márka, és rögtön magasabbra is helyezi abban a lécet.
Olyan mérföldkőhöz érkezett a Dacia, amelyhez rajta kívül Európában sajnos egyetlen autógyártó sem fog: 2010 óta egymillió LPG-üzemű autót adott el a márka.
Idén debütált a Dacia Duster új, harmadik generációja. A divatos külső mellé izgalmas hajtásláncok érkeztek. A legerősebb, 140 lóerős hibriddel próbáltuk a sikermodellt.
Legstresszesebb autós élményeikről faggatta brit vásárlóit a Dacia, majd különleges tesztvezetést szervezett, ahol ezeket a zsibbasztó szituációkat próbálhatták ki az érdeklődők.
Miután az első félévben egész Európát magába bolondította, a Sandero júliusban is folytatta diadalmenetét. A Dacia egészét érintő megújulási hullám után immár nincs egyedül az élmezőnyben: felzárkózott mellé legfiatalabb márkatársa, a Duster.
Ha rosszul csomagolunk, az egész nyaralást tönkretehetjük. A Dacia összeállított egy rövid listát azokról a dolgokról, melyekre érdemes odafigyelni, hogy semmit ne hagyjunk otthon, mégis elférjünk az autóban.
Az év első hat hónapjában több Sandero fogyott Európa-szerte, mint bármely más típus. Ráadásul most nem csak a magánvásárlók körében volt verhetetlen a kis Dacia.
Frissen is jók, de két-három év után kerülnek igazán csúcsformába: a Dacia az abszolút legjobb választások egyike, ha fiatal használt autóról van szó. Ezt nem mi mondjuk, hanem a szakemberek – és a tulajdonosok!
A brit TopGear.com immár hagyományos Év Villanyautója szavazásán életműdíjat kapott a Dacia Spring, amely kedvező ára mellett műszakilag is egyedi, példaértékű jellemzőkkel bír.
Hosszú évek óta működik sikeresen, de a jelen gazdasági környezetben minden eddiginél értékesebb ajánlat a Dacia karbantartási programja, amely előre kalkulálhatóvá teszi az autó üzemeltetésével kapcsolatos összes nagyobb költséget.
Egyaránt tekinthetjük radikális modellfrissítésnek és hagyománytisztelő generációváltásnak a 2024-es Dacia Spring bemutatkozását. Az autó műszaki szempontból is finomodott, külső és belső kialakítása, valamint funkcionalitása azonban valósággal szintet ugrott.