A világ első számú autós kiadványa megválasztotta az év legfontosabb autóipari újdonságait. A formatervezés kategóriájában a Dacia Hipster hozta el az aranyérmet.
A márka két SUV-ja után a modellpaletta fennmaradó tagjai is frissítésen esnek át. Van, amelyik csekélyebb mértékben újul meg, és van, amely alapvetően átalakul.
A valódi változás egyik legerősebb gátja az, ha ragaszkodunk a megszokott szabályokhoz. A Dacia Hipster tervezői nem tették ezt, alkotásuk így valós megoldásokat kínálhat égető problémákra.
A fogyasztói társadalom beidegződéseivel szemben józan észről tanúskodó megoldásokkal fellépő márkaként a Dacia olyankor sem a szokásos utat járja, ha szponzorációról van szó.
A Bigster és a Duster fedélzetén debütál a Dacia legújabb fejlesztésű hibrid hajtása, amely takarékos, erőteljes és biztonságos hajtási megoldást kínál, és még egy extra ász is elfért az ingujjában.
2025 első félévében kemény küzdelem alakult ki a Dacia Sandero és a konszerntárs Renault Clio között, ám végül a leköszönő francia átadta az elsőséget a két éve megújult árbajnok kisautónak.
Egyedülálló jelenség a hazai kisáruszállító-piacon a Dacia Spring Cargo, amely csendes és tiszta üzemű, miközben elvisz egy köbméter árut, és negyed tonnával terhelhető. Ráadásul a fenntartása is extra olcsó.
Rendkívül sikeresnek bizonyul a Dacia terepraliprogramja: a 2025-ös Dakaron mutatott helytállást követően a Sandrider egyéniben magabiztosan vezeti a tereprali-világbajnokságot.
Ötvenhét éve kezdte meg működését a Dacia mioveni üzeme. A termelés üteme és minősége jelentősen javult az utóbbi huszonegy évben, idén tavasszal átlépték a nyolcmillió darabos határt.
Az autóiparban egyre általánosabb, hogy okostelefonos alkalmazás támogatja a járművek használatát. Mégis, a Dacia az első olyan gyártó, amely kiterjesztett valóságú programmal segíti a rendelkezésre álló hely minél jobb kihasználását.
Egyszerre kalandor és hétköznapi hős a Dacia nagy autója. A Bigster tágas utastérrel, valódi terepjárós vonásokkal, robusztus külsővel és jó árazással csábít új vevőket a márkához.
Egy merészen fiatalos autógyártó, egy fokozhatatlanul egyszerű, végtelen lehetőségeket tartogató megoldás, és pár tucat ifjú formatervező: a YouClip dizájnpályázat szó szerint és átvitt értelemben is új távlatokat tárt fel a Daciában rejlő lehetőségekből.
Sebastien Loeb, a Dacia Sandrider csapat pilótája idén dupla rekorddal nyerte meg a Bajnokok Versenyét, ahol a motorsport világának a krémje méri össze tudását, hogy kiderüljön: ki a legjobb a legjobbak között.