![alfa-romeo-f1-2022](/alfa-romeo/images/2022/03/13/alfa-romeo-f1-2022_thumbnail.jpg)
Bemutatták az Alfa Romeo C42-es Forma-1-es versenyautóját. Ezzel vág neki az idei szezonnak az Alfa Romeo F1 Team ORLEN két pilótája, a finn Valtteri Bottas és a kínai Csou Kuan-jü.
Már Magyarországon, így a CarNet Alfa Romeo kereskedéseiben is rendelhető az Alfa Romeo Tonale exkluzív bevezető kiadása, az Edizione Speciale. Ez nem egy alapmodell, hanem egy sok extrával felszerelt speciális kiadás. Az autó jelenleg 130 lóerős, 1,5 literes négyhengeres hibrid hajtáslánccal és automata sebességváltóval érhető el, később pedig 160 lóerős motorral is megvásárolható lesz.
280 lóerő, összkerékhajtás, 50-50 százalékos súlyelosztás, és nagyon gazdag felszereltségi szint. Ezt kínálja az Alfa Romeo Giulia “Gyors” változata. Gyors bizony, amely jelen esetben olaszul picit jobban hangzik: Veloce. Olyan jól hangzik, hogy az olaszok rá is írják a Giulia sárvédőjére, hogy tisztában legyen vele mindenki. De nézzük meg, milyen izgalmas felszereltségi szintekkel érhető el még a Giulia 2022-ben!
Az Alfa Romeo 510 lóerős, 2,9 literes, duplaturbós V6-os motorokkal szerelt csúcsváltozatai folyamatosan zsebelik be a szaklapok díjait. Most az amerikai Car and Driver magazin szerkesztői döntöttek úgy, hogy kategóriájuk legjobb autóinak választják a Giulia Quadrifogliót és a Stelvio Quadrifogliót.
Az Alfa Romeo a 2018-as Genfi Autószalonon mutatta be a Giulia és a Stelvio Quadrifoglio csúcsmodelljeinek NRING változatát, amit limitált számban gyártottak. Az autók többsége gyűjtőkhöz került, és azóta nem is nagyon tűntek fel a használtautós oldalakon... Novemberben az amerikai “Bring a Trailer” nevű aukciós oldalon hirdettek meg egy NRING Giuliát, amelyet végül 66.500 dollárért (20,4 millió forint) vásároltak meg.