Aki idén nyáron Rómába utazik, az egy kis szerencsével már láthat Alfa Romeo Tonalét az olasz csendőrség, azaz a Carabinieri színeiben. Az első példányt ünnepélyes keretek között adták át a Carabinieri római főparancsnokságán. Országszerte összesen 360 darab 160 lóerős Tonale kerül a csendőrség kötelékébe a következő hónapokban.
2013-ban mutatták be az Alfa Romeo kétüléses, középmotoros sportautóját, a 4C-t. Az autó kupé változatát 2019-ig, míg a spidert 2020-ig gyártották. A sportkocsi szériaváltozatának 10. évfordulójára Alessandro Maccolini formatervező elkészített három egyedi digitális tervet, amelyből a rajongók kiválaszthatják, melyik készüljön el a valóságban is.
Idén is egy Alfa Romeo 6C 1750 SS győzedelmeskedett a világ legszebb oldtimer versenyén, a Mille Miglián! Az 1929-ben gyártott autóval Andrea Vesco és Fabio Salvinelli teljesítette a 2000 kilométert Olaszország gyönyörű tájain. Ez az Alfa Romeo már zsinórban negyedik alkalommal nyerte meg az ezermérföldes körversenyt.
Amikor a főnököd rábeszél, hogy cégautónak válassz magadnak Giulia Quadrifogliót, akkor biztos, hogy jó helyen dolgozol. Tálos Péter, a Foxconn magyarországi alelnöke, és egyebek között a Cloud Network Technology Kft. ügyvezetője. A legtöbb nagyvállalatnál a céges autókat a havi lízingdíj és a maradványérték bűvös számai alapján választják ki, Tálos Péter szerint viszont fontos, hogy a munkatársai olyan autóban üljenek, amit szeretnek. Péter gyerekkora óta imádja az autókat, és ez már a céges flottájukon is látszik.
Úgy tűnik, beváltotta a hozzá fűzött reményeket a Tonale és jelentősen megdobta az eladásokat is, ugyanis januárban és februárban rekordeladásokkal nyitotta az évet az Alfa Romeo Európában Januárban 107,6, februárban pedig 127,9 százalékkal növekedtek a márka eladásai - a növekedést tekintve pedig minden más márkát megelőzött az Alfa Romeo.
Bár már 7 éve a piacon van, még mindig nagyon sikeres modell a Giulia, amelynek most jelenik meg a 2023-as modellváltozata, de az Alfa Romeo már a jövőre is készül. Jean-Philippe Imparato, a márka vezérigazgatója közölte: a Giulia következő generációja már biztosan teljesen elektromos lesz, a csúcsváltozata pedig akár 1000 lóerős is lehet majd.