Nagycsaládosok barátja az új Hyundai Santa Fe
- Közzétette: CarNet Invest
- Hírek
Csak hibridként érkezik hozzánk a Hyundai nagy szabadidő-autója, amely a családi egyterűek komfortját és praktikumát idézi meg. Teszteltük a Santa Fét.
Csak hibridként érkezik hozzánk a Hyundai nagy szabadidő-autója, amely a családi egyterűek komfortját és praktikumát idézi meg. Teszteltük a Santa Fét.
Folytatja kreatív kollaborációs sorozatát az Alpine. Ezúttal azzal a Mathieu Cesar fotográfussal dolgoztak együtt, aki a színek helyett a kontrasztok erejében hisz.
Még egyszer – sőt, kétszer – odatette magát a Toyota GR Supra. Míg más szériák beérik látvánnyal és gazdag felszereltséggel, a Supra Final Edition olyan adukat húz elő, amelyek létezéséről nem is tudott a világ.
Számtalan elismerésben részesültek már a Dacia kiváló ár-érték arányú modelljei, most azonban az autóipar egyik legrangosabb kitüntetését, az Európai Év Autója címet szerezheti meg a márka!
Adhat-e többet a társadalomnak saját magánál egy olyan életvidám projekt, mint a 4 E-Tech Electric? A Renault szerint a válasz határozottan igen.
Az Alfa Romeo 33 Stradale meggyőző menettulajdonságai már nem csak papíron léteznek. A gyár tesztpilótái az aszfalton is bizonyították, hogy olasz márka szupersportautója extrém menettulajdonságokkal rendelkezik: 3 másodperc alatt gyorsul 100-ra, a végsebessége pedig 333 km/óra.
A Mazda fogta különleges elektromos hajtásláncát, több mint megduplázta a teljesítményét, majd beépítette egy olyan tanulmányautóba, amiért sokan a lelkünket eladnánk, hogy vezethessük. Talán egyszer még össze is jöhet.
A Magyar Suzuki idén harmadik alkalommal indított közlekedésbiztonsági kampányt, amelynek egyik kiemelt célja, hogy a bizonytalan sofőröket határozottabbá, a magabiztosakat türelmesebbé tegyék.
Vannak vonzó autók, amelyek most még fellelhetők és nem feltétlenül kerülnek sokba, de gyorsan csökken az eladó példányok száma, értékünk felfelé mozdul a mostani szintről. Egy különleges és szerethető autónak nem kell súlyos milliókba kerülnie!
Története során nem gyártott még sem ilyen nagy, sem ilyen fejlett autót a Dacia. A Bigsterrel új kategóriába lép a márka, és rögtön magasabbra is helyezi abban a lécet.
Két csúcstechnológiás kenőanyag a legújabb fejlesztések közül Az autóipar folyamatosan fejlődik, és ezzel párhuzamosan a motorolajok iránti igények is változnak.
Új szintre emelné a villanyautók létjogosultságát Európában a Nissan. A V2G technológia jóvoltából az elektromos járművek túllépnek alapvető funkciójukon, és életünk szerves részévé válnak – akár még a családi költségvetéshez is hozzájárulhatnak.
Orrának látványos grafikájával immár a belső térben is találkozhatunk, infotainment-rendszere pedig teljesen újjászületett az új modellévre – megújult az Opel Mokka!
A SsangYong Rexton barátságos családi óriás vagy munkára fogható, gazdag felszereltségű céges kocsi is lehet, de vajon mire elég az egyetlen dízel hajtáslánc és a jó ár/érték arány 2024-ben?
Mi történik, ha egy sportos villanyautó hajtásláncát ötvözzük egy rali-versenyautó futóművével? A Hyundai legújabb technológiai koncepciójárművét látva alighanem mindenki meg tudja adni erre a választ.
A Peugeot a 408-as teljesen elektromos verziójával teljessé tette villanyautós palettáját, miután 2022-ben már bemutatta a plug-in hibrid változatot. Az új Peugeot E-408 a fastback sziluett látványát ötvözi a nulla emissziójú hatékonysággal, a 210 lóerős motor izgalmas teljesítményével, és az akár 453 km hatótávolsággal.
Az Alfa Romeo legújabb modelljét, a Juniort is beválasztották az Év Autója díj döntőjébe. A vadonatúj Juniorok már megérkeztek a CarNet Alfa Romeo kereskedéseibe, Budaörsre és Győrbe is.
A Citroën legújabb modelljét, a C3-at is beválasztották az Év Autója díj döntőjébe.
Az autóipar egyik legfontosabb műszaki elismerése, az évről évre átadott Ward’s 10 Best Engines a mindenkori legkiválóbb erőforrásokat és hajtásláncokat tünteti ki. A Toyota idén két motorjával is bekerült a legjobbak közé.
Az ipari formatervezési szakma egyik legrangosabb elismerésével tüntették ki a tisztán elektromos Ford Explorert. Nem először nyert a márka a Red Dot-szavazáson.
Vannak emlékezetes autók és vannak korszakalkotó, forradalmi, stílusteremtő konstrukciók, amelyek újraértelmezik az egész iparágat. A Renault R4 ilyen volt szűk 70 éve, és ilyen lehet újra, napjainkban.
A már ismert csúcsmotort megtartja, de melléje egy különleges erőforrást is felsorakoztat a Mazda3 és CX-30. Az új modellév más változásokat is hoz.
Már négy éve nem gyártja az Alfa Romeo a 4C sportautóját, de most három példányt készít belőle a Stellantis Heritage, az Alfa 1993-as DTM-bajnokával, Nicola Larinivel együttműködve.
Legtöbben egymást részben vagy teljesen kizáró elvárásokkal vennének használt autót: ne kerüljön sokba, de működjék megbízhatóan és ne legyen özönvíz előtti konstrukció. Három méretkategóriában mutatunk be használt autókat, amelyek jó áron nyújtanak sokat városi közlekedésben vagy családi autóként.
Ha egy olyan sportmárka épít családi autót, mint az Alpine, biztosak lehetünk benne, hogy nem holmi unalmas crossoverrel lesz dolgunk. Az A390_β ennél is messzebb megy: komfortos személyiségét egy mozdulatra levetkezi, és F1-es ihletésű élményautóvá változik.
Szabadidős, nyitott tetős élmény – ezen kifejezés angol megfelelőjéből kreálták azt a ROX betűszót, ami egy különleges Land Cruiser-tanulmányt takar: egy olyat, amilyenre már nagyon régen várnak a márka hívei.
Épp csak bemutatták, máris záporoznak a szakmai elismerések az MG Motor Hybrid+ hajtásláncára, amely három megmérettetésen két különböző típusban is aranyérmet hozott el.
November végétől Magyarországon is megrendelhető lesz a Fiat 500e Giorgio Armani gyűjtői kiadás, amely az olasz stílus és elegancia megtestesítője négy keréken.
A Vitara eddig a Suzuki múltjának és jelenének volt emblematikus szereplője, mostantól viszont a márka jövőjét is ez a típus határozza meg.
Fontos mérföldkőhöz ért el a Nissan október legvégén: többszörösen díjnyertes e-Power hajtásláncát eddig több mint másfél millió autóba szerelték be világszerte, csaknem minden tizediket Európában.
Ötven évvel ezelőtt mutatkozott be az OSV 40, amely az Opel ütközésbiztonsági és utasvédelmi kompetenciájának abszolút csúcsát képviselte, és ezzel korának egyik legbiztonságosabb személyautója volt.
Végre elárult néhány részletet az Abarth a legújabb elektromos modelljéről: a 600-as 240 és 280 lóerős változatban is elérhető lesz majd, utóbbi 5,85 másodperc alatt gyorsul 100-ra és 200 km/órában maximálták a végsebességét.
Olaszországban már minden Alfa Romeo kereskedésben megtekinthető és kipróbálható a Junior 136 lóerős hibrid változata, és az ősszel minden európai dealernél ott lesz - így hazánkba is hamarosan megérkeznek a legújabb Alfák.
Nem túl kicsi, nem túl nagy, praktikus és messzire elmegy egy tank benzinnel: ezt mind tudja Renault új szabadidőjárműve, a Symbioz. Hibrid hajtáslánccal teszteltük az autót.
Kétszeresen is volt oka az ünneplésre a Hyundainak 2024 októberében: a vállalat olyan mérföldkőhöz érkezett, amellyel belépett az iparág legnagyobbjai közé, és erre rímelve soha nem látott magasságba emelkedett a cég piaci értéke.
Kibővített kényelmi és biztonsági felszereltséggel, új műszaki és esztétikai megoldásokkal, valamint vadonatúj, az eddigieknél is tisztább üzemű hajtáslánc ígéretével érkezik a 2025-ös Piaggio Porter NP6.
Amikor autóipari innovációkról beszélünk, rendszerint jármű-technológiai fejlesztések jutnak az eszünkbe. A Ford SupportBelt valami egészen más: egy olyan fejlesztés, amely nők százezreinek segíthet átvészelni életük egyik legnehezebb pillanatát.
A 2025-ös modellévtől egy forgatható tárcsa lesz a váltókar helyén a Tonalékban.
Négy éves már a Citroën cuki városi kisautója, az Ami, itt volt az ideje a megújulásnak. A modellfrissítéssel még vagányabb lett az elektromos miniautó.
Aki előre tervez, és nem a tavaszi-nyári szezonban próbál kabriót vásárolni, az előttünk álló hónapokban a gyér kereslet miatt mérséklődő árakra számíthat. A nyitható tetős autóknak bőven vannak hibalehetőségei, de a kabriók ezzel együtt is bearanyozzák az életet.
A Fiat márka történelme összefonódott a mozi világával, rengeteg filmben, sorozatban láthattuk már kedvenc típusainkat. Így nem véletlen, hogy az október 16. és 27. között zajló 19. Római Filmfesztivál hivatalos autómárkája a Fiat lett.
Ötven évvel ezelőtt, 1974 augusztusában debütált a Citroen CX, amely egyszerre volt az aerodinamika és az elegancia megtestesülése. Máig egy izgalmas forma, a francia autók szerelmeseinek vágyott tárgya.
Magyarországra került az Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio idei limitált, 175 darabos szériájának egyik példánya, ráadásul a 001-es sorszámú!
A SsangYong Torres kétségtelenül az egyik legkarakteresebb szabadidőjármű a piacon, a német autóklub szakemberei azonban nem érték be a gyönyörködéssel: tartós tesztre fogták a középkategóriás SUV-t.
Az idén 75 éves Abarth márka 2007 után gyártott legizgalmasabb modelljeit mutatja be időszaki kiállításán a Heritage HUB. A Stellantis torinói központjában november 10-ig lesz látható az a 14 Abarth modell, amelyek a gyűjtők és a márka rajongói körében már most legendásak.
Kevés autó tartja ma annyira lázban a sportautó-rajongókat, mint minden idők legerősebb, leggyorsabb Ford Mustangja, a GTD. Azt viszont kevesen tudják, hogy a fenevad tisztelgés egy 55 éves legenda előtt.
Olyan mérföldkőhöz érkezett a Dacia, amelyhez rajta kívül Európában sajnos egyetlen autógyártó sem fog: 2010 óta egymillió LPG-üzemű autót adott el a márka.
Először próbálta ki az Alpine A110 versenyváltoztatát minden idők legsikeresebb ralipilótája, Sébastien Loeb. A találkozás azonnal sikert hozott, a páros megnyerte a Mont-Blanc Morzine ralit.
Ha azt mondjuk, a piac jól fogadta az Ioniq 5 N-t, a közelében sem járunk a valóságnak, hiszen Észak-Amerikától Európáig záporoznak a nagy teljesítményű elektromos crossoverre az elismerések.
Egyre kevesebb márka kínál sportos vagy sportautót, de a CarNetnél továbbra is elérhető sportlimuzin biturbo V6-tal, közúti raliautó káprázatos technikával, újjászületett legenda nyolchengeres motorral és 650 lóerős villanyautó, amely újraírta, amit az elektromos autókról gondoltunk.
CarNet Invest Zrt.

1097 Budapest, Könyves K. krt.3.