Hírek

Idén tovább növeli a gyártásban alkalmazott „zöld” acél arányát a Nissan, amely az elérhető legmagasabb minősítésben részesült egy független fenntarthatósági felmérésben.

A kiégés mind általánosabb társadalmi jelenség, és ami különösen riasztó, egyre fiatalabb korban érezzük úgy, hogy elfogyott a lendület. A Dacia szokatlan ötletekkel segít, hogy kilépjünk a mókuskerékből.

Egy német szervezet, a P3 kidolgozott egy életszerű módszert a villanyautók töltési teljesítményének mérésére. Az Ioniq 6 a prémiumkategória legjobbjának bizonyult.

A Magyar Suzuki legyártotta félmilliomodik hibrid járművét. Esztergomban több mint öv éve gyártanak villamosított modelleket; az Európai Unióba már csak ilyeneket szállít a vállalat.

Már a Toyotánál is találni igazán nagy furgont. A kínálat legerősebb dízelmotorjával és automata váltóval teszteltük a Proace Maxot.

Hathengeres autóval járni luxusnak tűnhet a magasabb fix terhek és főleg a fogyasztás miatt. A vételár valóban csak az első tétel, és nem is jövünk ki hat literből százon, de egy V6-os autó nem mondható aránytalanul drágának a kocsi élvezeti értékéhez képest. Mutatunk pár példát.

Ragyogóan eredményes évet tudhat maga mögött az Opel. A márka 2024-ben fontos új modellekkel és technológiákkal lépett színre, az európai szakemberek pedig több tucatnyi díjjal ismerték el ezek kiválóságát.

Idén 70 éves a DS. A születésnap megünneplése a február elején tartott párizsi Rétromobile kiállításon kezdődött. A Francia Pénzverde egy egyedi, 10 eurós pénzérmét is kiadott a típus tiszteletére, amely mára igazi ikonná vált.

A Dacia története mindig is a bizonyításról szólt: arról, hogy ugyanaz a minőség kihozható kevesebből, hogy az észszerűségnél nincs univerzálisabb érv. Most pedig az is kiderült, hogy ugyanez a szemlélet a motorsportban is megállja a helyét.

Látványos külső, prémiumos megoldások és rendkívüli komfort – teszteltük az új Toyota Camryt, melyben hátul is legalább olyan élvezetes utazni, mint elöl.

Tizenkilencre húztak lapot a Ford tervezői, amikor megépítették a Mustang elektromos-szabadidőjármű-változatát – és bejött, de még mennyire! Nem a Mach-E volt azonban az első próbálkozás, hogy modellcsaláddá bővítsék a Mustangot…

A gyártók a WLTP, azaz a a Könnyű Gépjárművek Világszerte Összehangolt Teszteljárása alapján határozzák meg autóik fogyasztását, amit aztán a normál használatban általában csak megközelíteni sikerül. A Peugeot ezért azt gondolta, hogy nem steril, laboratóriumi körülmények között méri meg az egyik legújabb elektromos autójának áramfogyasztását és hatótávolságát, hanem normál használat mellett.

Az idei NFL döntő, vagyis a Super Bowl félidejének egyik legdrágább és leghangulatosabb autós reklámját a Jeep prezentálta, ráadásul Harrison Forddal a főszerepben. A hazafias gondolatokat megfogalmazó reklámban a Jeep Wrangler a szabadság eszköze.

Nem idézhető fel hitelesen a múlt, ha annak elhallgatjuk egy fejezetét. Renault ezért úgy döntött, hogy az R5 után annak egykori sportváltozatát is visszahozza.

Magyarországon is hatása lesz annak, hogy januártól más norma szerint kell megadni az új autók szén-dioxid-kibocsátását. A mérési módszer változása áremelkedést okozhat, és számos új autó eltűnéséhez vezethet itthon.

Gyártását negyvenöt éve befejezték, de ma is olyan friss és kívánatos, mint új korában: az MG roadstere műfajt teremtett, és évtizedekre meghatározta a sportautó-építés szabályait.

1994 - 2025 © Minden jog fenntartva. Készítette Kovács Gergely