Hírek

Vadonatúj, illetve alapvetően megújult modellekkel, kibővített hajtáslánc-választékkal és rendkívüli ügyféltámogatással emeli magát a figyelem középpontjába a Toyota Professional.  

Ha egy autóról nem tudjuk első pillantásra eldönteni, régi vagy új, akkor a tervezői tökéletes munkát végeztek: megalkották a időtlen formatervet. Ez történt most a Renault-nál is – nem először, és reméljük, nem is utoljára.  

Egy újonnan vásárolt autó értékét az is növeli, hogy gyári – vagy azzal összevethető védelmet nyújtó – garancia vonatkozik rá. Az európaiak után a CarNet többi személyautó-márkájának jótállását járjuk körül, és a garancia megőrzésének feltételeiről is írunk. 

Idestova tizenkét éve nyomkodjuk, böködjük, tologatjuk és pöckölgetjük őket, de a Renault érintőképernyői még mindig képesek meglepetést okozni egy-egy generációváltásnál – nem is csoda, hiszen a mai napig diktálják, nem pedig követik a trendeket. 

Bár még csak négy hónapja árusítják, az új Peugeot 3008-ra és E-3008-ra máris több mint ötvenezer megrendelés érkezett Európa-szerte. Ez a gyors siker bizonyítja, hogy a Peugeot a technológiai fejlesztések mellett egy sikeres formanyelvet mutatott be.

Legstresszesebb autós élményeikről faggatta brit vásárlóit a Dacia, majd különleges tesztvezetést szervezett, ahol ezeket a zsibbasztó szituációkat próbálhatták ki az érdeklődők.

A Ford mérnökei a virtuálistól a nagyon is kézzelfoghatóig, az elektronikustól az elektromosig, a fenntarthatótól a bezárhatóig, a tetőtől az ajtóig minden eszközt bevetnek a Ford Ranger fejlesztése során, hogy megalkossák a létező legjobb pick-upot.

Azt sokan tudják, hogy a Toyota élen jár a hidrogén autóipari felhasználásában. Az ígéretes energiahordozóban azonban további hatalmas lehetőségek is rejlenek, a Toyotának pedig feltett célja, hogy ezeket kiaknázza.

Arra keresett választ a Suzuki, hogy mennyire vagyunk türelmesek a kevésbé magabiztos sofőrökkel. Mit gondolsz, mi derült ki az immár szokásosnak tekinthető közvélemény-kutatásából? 

A belső égésű motorok fennmaradása múlhat azon, hogy beváltják-e a hozzájuk fűzött reményeket a szénmentes ökoüzemanyagok. A Mazda elébe ment a találgatásoknak, és látványos bizonyítékot tett le az asztalra.

Győrben, a CarNet For-Top Ford-márkakereskedésben láthattuk először Zagyva Dorka új versenyautóját. Az ifjú versenyzőnek komoly tervei vannak az R3-as Fiestával: bekerült ugyanis 15 hölgy közé, akik közül egyvalaki jövőre teljes JWRC-szezont mehet egy ugyanilyen Rally3-as autóval.

A német autóklub, az ADAC minden évben összesíti, hogy mely típusokhoz hányszor vették igénye országúti segélyszolgáltatását. A Suzuki hagyományaihoz híven a legjobbak között végzett.

Miután az első félévben egész Európát magába bolondította, a Sandero júliusban is folytatta diadalmenetét. A Dacia egészét érintő megújulási hullám után immár nincs egyedül az élmezőnyben: felzárkózott mellé legfiatalabb márkatársa, a Duster.

Hagyományosan köbméterben, méterben, tonnában mérjük a haszonjárművek képességeit. A Nissan új speciálisan átépített járművei esetében azonban pontosabb eredményt kapunk, ha az átaludt éjszakák, a tartalmas beszélgetések, az elért hallgatók száma alapján határozzuk meg a járművek tudását.

Egyetlen autógyártóhoz sem kötődnek olyan elválaszthatatlanul bizonyos tónusok, mint a Mazdához – talán azért, mert tervezői nem látványelemként, hanem művészetként tekintenek a színekre.

Két díjat is nyert egy mértékadó európai Év villanyautója-szavazáson a Renault. Az egyik a márka legújabb elektromos modelljét értékeli, a másik pedig egy olyat, amely még nem is kapható.

Új autóként kiszorultak a gyártósorokról a kompakt méretű egyterűk, de ettől még ma is ugyanolyan értékes családi autók. Jutányos és megbízhatóan működő MPV-ket ajánlunk használt autóként.

Új autó vásárlásakor felhőtlen évekre készülünk, de egy hosszú ideig tartó, széles körű garancia azért megnyugtató védőhálót jelenthet. Ezek feltételeit, kondícióit vettük sorra a CarNet európai márkáinál.

Kevés autóipari szereplőnek volt hányattatottabb élete, mint a SsangYongnak. A koreai autógyártó idén ünnepli hetvenedik születésnapját, és egészségesebbnek tűnik, mint valaha.

Ha rosszul csomagolunk, az egész nyaralást tönkretehetjük. A Dacia összeállított egy rövid listát azokról a dolgokról, melyekre érdemes odafigyelni, hogy semmit ne hagyjunk otthon, mégis elférjünk az autóban.

Nagy lábon élni köztudottan sokba kerül, de mi a helyzet az autók kerekeivel? Egyazon autótípushoz többféle kerékszettet választhatunk – milyen előnyökkel és hátrányokkal jár, ha kisebb vagy nagyobb átmérőjű felniken járunk?

Július második felében két világszínvonalú sportesemény zajlott a Balatonon: a hagyományos Kékszalag tókerülő vitorlásverseny, és a Techno293 Szörfvilágbajnokság. A Suzuki az elsőn versenyzőként, a másodikon főtámogatóként vett részt.

Az év első hat hónapjában több Sandero fogyott Európa-szerte, mint bármely más típus. Ráadásul most nem csak a magánvásárlók körében volt verhetetlen a kis Dacia.

Ismert modellnév mögé helyezett új autót a Renault. A Scenic olyan jól sikerült, hogy megválasztották a 2024-es Év Autójának. Erősebb motorral és nagyobb akkumulátorral teszteltük az elektromos típust. 

1994 - 2025 © Minden jog fenntartva. Készítette Kovács Gergely