Hírek

A Dacia története mindig is a bizonyításról szólt: arról, hogy ugyanaz a minőség kihozható kevesebből, hogy az észszerűségnél nincs univerzálisabb érv. Most pedig az is kiderült, hogy ugyanez a szemlélet a motorsportban is megállja a helyét.

Látványos külső, prémiumos megoldások és rendkívüli komfort – teszteltük az új Toyota Camryt, melyben hátul is legalább olyan élvezetes utazni, mint elöl.

Tizenkilencre húztak lapot a Ford tervezői, amikor megépítették a Mustang elektromos-szabadidőjármű-változatát – és bejött, de még mennyire! Nem a Mach-E volt azonban az első próbálkozás, hogy modellcsaláddá bővítsék a Mustangot…

A gyártók a WLTP, azaz a a Könnyű Gépjárművek Világszerte Összehangolt Teszteljárása alapján határozzák meg autóik fogyasztását, amit aztán a normál használatban általában csak megközelíteni sikerül. A Peugeot ezért azt gondolta, hogy nem steril, laboratóriumi körülmények között méri meg az egyik legújabb elektromos autójának áramfogyasztását és hatótávolságát, hanem normál használat mellett.

Az idei NFL döntő, vagyis a Super Bowl félidejének egyik legdrágább és leghangulatosabb autós reklámját a Jeep prezentálta, ráadásul Harrison Forddal a főszerepben. A hazafias gondolatokat megfogalmazó reklámban a Jeep Wrangler a szabadság eszköze.

Nem idézhető fel hitelesen a múlt, ha annak elhallgatjuk egy fejezetét. Renault ezért úgy döntött, hogy az R5 után annak egykori sportváltozatát is visszahozza.

Magyarországon is hatása lesz annak, hogy januártól más norma szerint kell megadni az új autók szén-dioxid-kibocsátását. A mérési módszer változása áremelkedést okozhat, és számos új autó eltűnéséhez vezethet itthon.

Gyártását negyvenöt éve befejezték, de ma is olyan friss és kívánatos, mint új korában: az MG roadstere műfajt teremtett, és évtizedekre meghatározta a sportautó-építés szabályait.

Az utakon egyre kevesebb fut belőlük, de a kombik napjainkban is remek alternatívák, ha sok csomaggal utaznánk. Az Opel is kínál ilyet. Benzinmotorral teszteltük az Astra Sports Tourert. 

A magával ragadó vezethetőség mindig is a Mazda védjegyének számított. De vajon meddig finomítható valami, ami eleve tökéletes? A Mazda élményfejlesztő mérnökei szerint a végtelenségig…

Százhuszonöt éve gyárt autót az Opel. Az évfordulót fennállásának egyik legizgalmasabb modelloffenzívájával, valamint magyarországi kereskedői hálózatának bővítésével ünnepelte a márka.

Ahogy a Z generáció egyre nagyobb társadalmi és gazdasági szerepre tesz szert, úgy válik mind sürgetőbbé, hogy az autógyártók megtalálják velük a közös hangot. 

Dupla ikerpárral akar a nagyobb méretű szabadidő-autók globális piacán vevőket lasszózni a Mazda, és ez a négy modell – a CX-60, CX-70, CX-80, CX-90 – még akkor is érdemel némi magyarázatot, ha itthon csupán kettő kapható közülük.

A zaj környezetszennyezés, amely egészségkárosodáshoz vezethet, de energiát is emészt, így növeli az üzemanyag-fogyasztást. A Renault-csoport komoly erőforrásokat mozgósít, hogy megszüntesse a közlekedés egyik legjelentősebb zajforrását.

A BBC havonta megjelenő magazinja, a Top Gear idén is díjazta azokat a gyártókat és modelleket, amelyek leginkább lenyűgözték a szerkesztői csapatot. A világ egyik legbefolyásosabb autóipari márkája által alapított “Top Gear Award” elismerést a Jeep Avanger is megkapta az “év kis terepjárója” kategóriában.

Korunkban már van sok tisztán elektromos, és még készül sok belső égésű motoros autó. Külső töltésű akkumulátorral egy hibrid a villanyautók és a benzines autók hátrányait, de előnyeit és értékeit is egyesítheti. Ki járhat jól a PHEV-autókkal az új helyzetben?

Az urbánus környezetbe tervezett alapmodell kedvező jellemzőit ötvözi a tisztán elektromos hajtás előnyeivel a Piaggio Porter NPE, amely így maradéktalanul elégíti ki a szűk utcákon, rövid távokon mozgó vállalkozások elvárásait.

Az idén 125 éves Fiat márka előtt tiszteleg a Torinói Autómúzeumban novemberben megnyílt kiállítás. A „Fiat százhuszonötször: Modernizmus a Fiat képzelőerejének lencséjén keresztül” című kiállítás, amely a torinói vállalat több mint egy évszázados történetét öleli fel, annak ikonikus típusain, műalkotásain és archív dokumentumain keresztül.

Az új generációs Hyundai-modellek kapcsán egyre gyakrabban találkozhatunk egy olyan értékkel, amellyel nemigen tudunk mit kezdeni – mert hiszen ki akarna a csomagtérben kempingezni!?

1994 - 2025 © Minden jog fenntartva. Készítette Kovács Gergely