Újra támadnak a legkeményebb Toyota Hiluxok
- Közzétette: CarNet Invest
- Hírek
Minden eddiginél szélesebb és kiegyensúlyozottabb felállással készül a Toyota a január elején rajtoló, 47. Dakar-ralira, ahol negyedik győzelmét szerezheti meg a márka.
Minden eddiginél szélesebb és kiegyensúlyozottabb felállással készül a Toyota a január elején rajtoló, 47. Dakar-ralira, ahol negyedik győzelmét szerezheti meg a márka.
Európa egyik legrangosabb szakmai elismerésében részesült a vadonatúj Opel Grandland. A német Arany Kormánykerék díj fél évszázados történetében ez a huszonegyedik Opel, amely a végső eredményhirdetésnél a dobogó csúcsára állhatott.
Minél csekélyebb összegből kell normális állapotú használt autót találni, annál nehezebb a dolgunk. Az alsó ársávban sok autót kell megnézni, hogy megtaláljuk a megfelelőt, de a szóba jövő típusok szűkítésében azért segítünk.
Az elmúlt években tanúi lehettünk annak, hogy a Hyundai nemcsak gyorsan és látványosan képes megújulni, de ezt az átalakulást meg is tudja ismételni. Ennek eddigi legimpozánsabb példája a vadonatúj Ioniq 9.
Olyan áruszállítót alkotott a Renault, amelyben a sofőr sem feltétlenül érzi, hogy munkaeszközben ül. 150 lóerős dízelmotorral teszteltük az új Mastert.
A társadalom fenntarthatóságáról viszonylag kevés szó esik, pedig legalább olyan fontos, mint környezeti párja. Ezt a Nissan is így gondolja, minden lehetséges téren.
A SsangYong első tisztán elektromos típusaként a Torres EVX kiváló paraméterekkel és egy rendkívül szokatlan garanciális ajánlattal lépett piacra.
A Ford sokoldalú, mindennapi használatra optimalizált családi járműve, a Tourneo Courier mostantól elektromos hajtáslánccal is elérhető, ami vadonatúj utazási élményt is jelent.
A fogyasztástól kezdve a gyártáson át a Renault mindig is ügyelt arra, hogy termékei a lehető legkisebb mértékben terheljék a környezetet. Az Emblème tanulmányautó azonban minden eddiginél magasabb szintre emeli az ökotudatosságot.
A frissen bemutatott, új generációs MG HS nemcsak csinosabb, erősebb, takarékosabb és jobban felszerelt, de jelentősen biztonságosabb is elődjénél.
Kupés tetővonallal érkezik a DS Automobiles zászlóshajója, amelynek végre elárulták a nevét: N° 8. Az autóról eddig csak részletekben közöl információkat a gyártó, eddig annyit tudni, hogy a hatékony aerodinamika miatt az autó akár 750 kilométer megtételére képes lesz.
Csak hibridként érkezik hozzánk a Hyundai nagy szabadidő-autója, amely a családi egyterűek komfortját és praktikumát idézi meg. Teszteltük a Santa Fét.
Folytatja kreatív kollaborációs sorozatát az Alpine. Ezúttal azzal a Mathieu Cesar fotográfussal dolgoztak együtt, aki a színek helyett a kontrasztok erejében hisz.
Még egyszer – sőt, kétszer – odatette magát a Toyota GR Supra. Míg más szériák beérik látvánnyal és gazdag felszereltséggel, a Supra Final Edition olyan adukat húz elő, amelyek létezéséről nem is tudott a világ.
Számtalan elismerésben részesültek már a Dacia kiváló ár-érték arányú modelljei, most azonban az autóipar egyik legrangosabb kitüntetését, az Európai Év Autója címet szerezheti meg a márka!
Adhat-e többet a társadalomnak saját magánál egy olyan életvidám projekt, mint a 4 E-Tech Electric? A Renault szerint a válasz határozottan igen.
Az Alfa Romeo 33 Stradale meggyőző menettulajdonságai már nem csak papíron léteznek. A gyár tesztpilótái az aszfalton is bizonyították, hogy olasz márka szupersportautója extrém menettulajdonságokkal rendelkezik: 3 másodperc alatt gyorsul 100-ra, a végsebessége pedig 333 km/óra.
A Mazda fogta különleges elektromos hajtásláncát, több mint megduplázta a teljesítményét, majd beépítette egy olyan tanulmányautóba, amiért sokan a lelkünket eladnánk, hogy vezethessük. Talán egyszer még össze is jöhet.
A Magyar Suzuki idén harmadik alkalommal indított közlekedésbiztonsági kampányt, amelynek egyik kiemelt célja, hogy a bizonytalan sofőröket határozottabbá, a magabiztosakat türelmesebbé tegyék.
Vannak vonzó autók, amelyek most még fellelhetők és nem feltétlenül kerülnek sokba, de gyorsan csökken az eladó példányok száma, értékünk felfelé mozdul a mostani szintről. Egy különleges és szerethető autónak nem kell súlyos milliókba kerülnie!
Története során nem gyártott még sem ilyen nagy, sem ilyen fejlett autót a Dacia. A Bigsterrel új kategóriába lép a márka, és rögtön magasabbra is helyezi abban a lécet.
Két csúcstechnológiás kenőanyag a legújabb fejlesztések közül Az autóipar folyamatosan fejlődik, és ezzel párhuzamosan a motorolajok iránti igények is változnak.
Új szintre emelné a villanyautók létjogosultságát Európában a Nissan. A V2G technológia jóvoltából az elektromos járművek túllépnek alapvető funkciójukon, és életünk szerves részévé válnak – akár még a családi költségvetéshez is hozzájárulhatnak.
Orrának látványos grafikájával immár a belső térben is találkozhatunk, infotainment-rendszere pedig teljesen újjászületett az új modellévre – megújult az Opel Mokka!
A SsangYong Rexton barátságos családi óriás vagy munkára fogható, gazdag felszereltségű céges kocsi is lehet, de vajon mire elég az egyetlen dízel hajtáslánc és a jó ár/érték arány 2024-ben?
Mi történik, ha egy sportos villanyautó hajtásláncát ötvözzük egy rali-versenyautó futóművével? A Hyundai legújabb technológiai koncepciójárművét látva alighanem mindenki meg tudja adni erre a választ.
A Peugeot a 408-as teljesen elektromos verziójával teljessé tette villanyautós palettáját, miután 2022-ben már bemutatta a plug-in hibrid változatot. Az új Peugeot E-408 a fastback sziluett látványát ötvözi a nulla emissziójú hatékonysággal, a 210 lóerős motor izgalmas teljesítményével, és az akár 453 km hatótávolsággal.
Az Alfa Romeo legújabb modelljét, a Juniort is beválasztották az Év Autója díj döntőjébe. A vadonatúj Juniorok már megérkeztek a CarNet Alfa Romeo kereskedéseibe, Budaörsre és Győrbe is.
A Citroën legújabb modelljét, a C3-at is beválasztották az Év Autója díj döntőjébe.
Az autóipar egyik legfontosabb műszaki elismerése, az évről évre átadott Ward’s 10 Best Engines a mindenkori legkiválóbb erőforrásokat és hajtásláncokat tünteti ki. A Toyota idén két motorjával is bekerült a legjobbak közé.
Az ipari formatervezési szakma egyik legrangosabb elismerésével tüntették ki a tisztán elektromos Ford Explorert. Nem először nyert a márka a Red Dot-szavazáson.
Vannak emlékezetes autók és vannak korszakalkotó, forradalmi, stílusteremtő konstrukciók, amelyek újraértelmezik az egész iparágat. A Renault R4 ilyen volt szűk 70 éve, és ilyen lehet újra, napjainkban.
A már ismert csúcsmotort megtartja, de melléje egy különleges erőforrást is felsorakoztat a Mazda3 és CX-30. Az új modellév más változásokat is hoz.
Már négy éve nem gyártja az Alfa Romeo a 4C sportautóját, de most három példányt készít belőle a Stellantis Heritage, az Alfa 1993-as DTM-bajnokával, Nicola Larinivel együttműködve.
Legtöbben egymást részben vagy teljesen kizáró elvárásokkal vennének használt autót: ne kerüljön sokba, de működjék megbízhatóan és ne legyen özönvíz előtti konstrukció. Három méretkategóriában mutatunk be használt autókat, amelyek jó áron nyújtanak sokat városi közlekedésben vagy családi autóként.
Ha egy olyan sportmárka épít családi autót, mint az Alpine, biztosak lehetünk benne, hogy nem holmi unalmas crossoverrel lesz dolgunk. Az A390_β ennél is messzebb megy: komfortos személyiségét egy mozdulatra levetkezi, és F1-es ihletésű élményautóvá változik.
Szabadidős, nyitott tetős élmény – ezen kifejezés angol megfelelőjéből kreálták azt a ROX betűszót, ami egy különleges Land Cruiser-tanulmányt takar: egy olyat, amilyenre már nagyon régen várnak a márka hívei.
Épp csak bemutatták, máris záporoznak a szakmai elismerések az MG Motor Hybrid+ hajtásláncára, amely három megmérettetésen két különböző típusban is aranyérmet hozott el.
November végétől Magyarországon is megrendelhető lesz a Fiat 500e Giorgio Armani gyűjtői kiadás, amely az olasz stílus és elegancia megtestesítője négy keréken.
A Vitara eddig a Suzuki múltjának és jelenének volt emblematikus szereplője, mostantól viszont a márka jövőjét is ez a típus határozza meg.
Fontos mérföldkőhöz ért el a Nissan október legvégén: többszörösen díjnyertes e-Power hajtásláncát eddig több mint másfél millió autóba szerelték be világszerte, csaknem minden tizediket Európában.
Ötven évvel ezelőtt mutatkozott be az OSV 40, amely az Opel ütközésbiztonsági és utasvédelmi kompetenciájának abszolút csúcsát képviselte, és ezzel korának egyik legbiztonságosabb személyautója volt.
Végre elárult néhány részletet az Abarth a legújabb elektromos modelljéről: a 600-as 240 és 280 lóerős változatban is elérhető lesz majd, utóbbi 5,85 másodperc alatt gyorsul 100-ra és 200 km/órában maximálták a végsebességét.
Olaszországban már minden Alfa Romeo kereskedésben megtekinthető és kipróbálható a Junior 136 lóerős hibrid változata, és az ősszel minden európai dealernél ott lesz - így hazánkba is hamarosan megérkeznek a legújabb Alfák.
Nem túl kicsi, nem túl nagy, praktikus és messzire elmegy egy tank benzinnel: ezt mind tudja Renault új szabadidőjárműve, a Symbioz. Hibrid hajtáslánccal teszteltük az autót.
Kétszeresen is volt oka az ünneplésre a Hyundainak 2024 októberében: a vállalat olyan mérföldkőhöz érkezett, amellyel belépett az iparág legnagyobbjai közé, és erre rímelve soha nem látott magasságba emelkedett a cég piaci értéke.
Kibővített kényelmi és biztonsági felszereltséggel, új műszaki és esztétikai megoldásokkal, valamint vadonatúj, az eddigieknél is tisztább üzemű hajtáslánc ígéretével érkezik a 2025-ös Piaggio Porter NP6.
Amikor autóipari innovációkról beszélünk, rendszerint jármű-technológiai fejlesztések jutnak az eszünkbe. A Ford SupportBelt valami egészen más: egy olyan fejlesztés, amely nők százezreinek segíthet átvészelni életük egyik legnehezebb pillanatát.
A 2025-ös modellévtől egy forgatható tárcsa lesz a váltókar helyén a Tonalékban.
Négy éves már a Citroën cuki városi kisautója, az Ami, itt volt az ideje a megújulásnak. A modellfrissítéssel még vagányabb lett az elektromos miniautó.
CarNet Invest Zrt.
1097 Budapest, Könyves K. krt.3.