Hírek

Földön futók, lápúszók, otthon sátrazók márkája a Dacia
- Közzétette: CarNet Invest
- Hírek
A fogyasztói társadalom beidegződéseivel szemben józan észről tanúskodó megoldásokkal fellépő márkaként a Dacia olyankor sem a szokásos utat járja, ha szponzorációról van szó.

Elgondolkozott már a kedves olvasó, hogy miért a Dacia Sandero Európa kedvenc személyautója a 2024-es eladások alapján? Hiszen nem a legtágasabb, nem a leggyorsabb, és lefogadjuk, hogy akadnak, akik számára nem is a legszebb jármű a piacon.
Viszont fittyet hány a faksznikra és sallangokra, és ahelyett, hogy megfutná a másutt kötelezőnek kikiáltott köröket, a lényegre összpontosít: az eredményességre, a hatékonyságra, az elsődleges feladatok végrehajtására – se többre, se kevesebbre. Ez teszi verhetetlenné a Daciát Európa egyre több piacán.
Viszont fittyet hány a faksznikra és sallangokra, és ahelyett, hogy megfutná a másutt kötelezőnek kikiáltott köröket, a lényegre összpontosít: az eredményességre, a hatékonyságra, az elsődleges feladatok végrehajtására – se többre, se kevesebbre. Ez teszi verhetetlenné a Daciát Európa egyre több piacán.
Ez a filozófia pedig nemcsak a márka termékfejlesztését, de egyéb tevékenységeit is meghatározza. Erre enged következtetni, hogy a Dacia egészen szokatlan közösségi és sportrendezvények, események és egyének mögé áll be támogatóként teljes mellszélességgel.
A cikk tovább folytatódik a carnet.hu/dacia oldalon:
https://carnet.hu/dacia/hirek-2/foldon-futok-lapuszok-otthon-satrazok-markaja-a-dacia