Hírek

A Mazdák legfontosabb alkatrésze: a lélek

Minden autógyártó igyekszik az embert állítani a tevékenységei középpontjába, vagy legalábbis ezt hirdetni. Divatosság, biztonság, kényelem: mérhető, rangsorolható értékek. A Mazda más szinten igyekszik megragadni az ügyfeleit.
2025-mazda-stories-human-by-design-carnet-hir-4
A márkák személyisége folyamatosan változó, állandóan mozgásban lévő valami, amelynek kialakításához innovatív és együttműködő szemlélet szükséges: a formatervezőknek, mérnököknek, de a gazdasági döntéshozóknak és a kereskedőknek is alkalmazkodniuk kell, ha sikeressé kívánják tenni a márkát, és rajta keresztül saját erőfeszítéseiket. Vegyük csak a Mazdát, amely az elmúlt több mint száz év alatt folyamatosan változásban volt, odafigyelve a pillanatnyi és távlati értékekre, igényekre és divatáramlatokra. Ezeket a hullámokat követve változott meg a márka logója, formai filozófiája, technológiai tartalma.

Ebben nincs semmi különleges, hiszen minden autógyártó – sőt, minden gazdasági szereplő – így működik. Jóval kevesebben vannak, akik a folyamatos változások során is képesek következetesen, hajthatatlanul ragaszkodni néhány alapvető értékhez. 

A cikk tovább folytatódik a carnet.hu/mazda oldalon:
https://carnet.hu/mazda/hirek/a-mazdak-legfontosabb-alkatresze-a-lelek

1994 - 2025 © Minden jog fenntartva. Készítette Kovács Gergely