Aki arra számított, hogy a Hyundai folytatja együttműködését a galaxis legbarátságosabb szuperhősével, annak nem csaltak a pókösztönei. Ezúttal rajzolt kivitelben találkozhatunk a márka villanyautóival, amelyek ráadásul nem evilági képességekre is szert tesznek.
Már vetítik a mozik a Pókember-univerzum legújabb alkotását: a 2019-ben Oscar-díjjal elismert Pókember - Irány a Pókverzum animációs film folytatását. A Pókember: A Pókverzumon át tovább szövi az első részben eleve összekuszált multidimenzionális pókfonalszálakat.
A történet térben és időben egyaránt messze, 2099-ben, egy párhuzamos valóságban játszódik. Ezt az alternatív világot fantasztikus közlekedési megoldásokkal népesítette be a Hyundai: önvezető taxik, kifejezetten egy-egy speciális szállítási feladatra kifejlesztett járművek, repülő szerkezetek igyekeznek élhetőbbé tenni Nueva York metropoliszát. Fantasztikus koncepciók ezek, amelyek azonban mind a mi valóságunkból származnak: a Hyundai évek óta dolgozik ilyen és ezekhez hasonló mobilitási megoldásokon, amelyek egyszerűbbé, hatékonyabbá, biztonságosabbá, kényelmesebbé tehetik a mindennapi életet az emberek számára.
Persze egy képzeletbeli világot unalmas volna csupa létező dologgal benépesíteni, ezért a jövőbeli, alternatív világ útjain egy egészen különleges jármű is főszerephez jut. A Hyundai Prophecy az azóta megvalósult, kivételesen áramvonalas és tágas elektromos szedán, az Ioniq 6 előfutára volt – ebben a világban azonban létező, vezethető gépkocsi, amely ráadásul repülni is tud.
Persze egy képzeletbeli világot unalmas volna csupa létező dologgal benépesíteni, ezért a jövőbeli, alternatív világ útjain egy egészen különleges jármű is főszerephez jut. A Hyundai Prophecy az azóta megvalósult, kivételesen áramvonalas és tágas elektromos szedán, az Ioniq 6 előfutára volt – ebben a világban azonban létező, vezethető gépkocsi, amely ráadásul repülni is tud.
A Pókember: A Pókverzumon át bemutatását multidimenzionális, globális marketingkampány kíséri. Ennek bevezető eleme a Metro Boomin által írt dal, valamint egy rövid animációs reklámfilm is – többségükben a cikk illusztrációi is ebből származnak, a következő hetekben pedig további filmek is elérhetővé válnak, amelyek a Hyundai mobilitási megoldásait, a Hyundai és a Sony Pictures együttműködésének részleteit mutatják be.
Mint emlékezetes, ez a kollaboráció a 2021-es Pókember: Nincs hazaút című filmmel vette kezdetét. Itt a márka akkori két nagy újdonsága, a Tucson szabadidőjármű és az Ioniq 5 elektromos crossover jutott szerephez. Utóbbi rendkívüli hatótávolságára, jól variálható belső terére és fejlett fedélzeti infotainment-rendszerére egy ötletes reklámfilm hívta fel a figyelmet. A Tucson egy, a Pókember-franchise-tól független kalandfilmben, a Sony azonos című videojátékán alapuló Uncharted-ben bontakozhatott ki igazán, megállíthatatlan, úttalan utakon is magabiztosan boldoguló expedíciós járműként.