Hírek

Az elmúlt 130 év során a Peugeot története elválaszthatatlanul összefonódott a koncepciójárművek hosszú, gyakran folytatólagos sorával. 

A Citroën 2020-ban is folytatja elektromos offenzíváját, a kompakt ötajtósok szegmensében: megérkeztek az első képek az új ë-C4 -ről.

Árammal fűteni drága, de egy villanyautóban nincs más energiaforrás, igaz? Nem igaz: a Hyundai elmagyarázta, hogyan működik a hőszivattyú.

A Toyota történetének kétségtelenül legimpozánsabb típusa egyben a gyártó egyik legritkább és legtitokzatosabban dokumentált gyártmánya is. 

A továbbfejlesztett Ford Focus már egész Európában megrendelhető az üzemanyag-takarékos EcoBoost Hybrid elektromos hajtáslánccal.

A Hyundai szabadidőjármű zászlóshajójának továbbfejlesztett változata prémium fejlesztésekkel, új hibrid és plug-in hajtásláncokkal lép színre. 

A Toyota RAV4 szögletes formavilága nem csak a vásárlók fantáziáját mozgatta meg: egy japán tuningműhely kubista műalkotást varázsolt.

Új motorral, fejlett technológiákkal folytatja pályafutását a Jeep Compass, amelyet mostantól Amerika helyett Európában gyártanak.

 PEUGEOT 308 modellből immár több mint 1,5 millió példány készült, 43 különböző díjat nyert el, és bevezetésének évében az Év Autója lett.

A világ egyik legnagyobb aukciós háza jótékony célú online árverést szervez; a bevétel száz százalékát a koronavírus elleni küzdelem céljaira fordítják. 

A népszerű Ford Fiesta kompakt ferdehátú – a márka legkelendőbb modellje Európában – hibrid hajtáslánccal is megrendelhető.

Jean-Charles de Castelbajac francia divattervező immár a harmadik Citroën-modellt alakítja át ízlése szerint.

Kalandos története van, tele nemesi tulajdonosokkal és rengeteg filmszereppel. A második világháború előtt készült ez az Alfa Romeo 6C.

Fernando Alonso a Dakar Rallyra való felkészülés közben az új 2020-as Toyota Hiluxot is tesztelte: a világbajnok pilóta a tűréshatárig hajszolta.

A Toyota Camry nagy testvére, az Avalon méreteire rácáfolóan dinamikus. Egy virtuális tuner elképzelte, hogy mutatna túraautó-gúnyában.

A Fuego 1980 márciusában volt először látható a Genfi Autószalonon, ahol az addigi Renault coupék utódjaként mutatkozott be.

A Hyundai előzetesként nyilvánosságra hozott egy sejtelmes fotót a vállalat ikonikus szabadidó-autójának legújabb változatáról.

A Renault Zoé tökéletesen mutatja meg, milyen fejlődési ívet járhat be egy villanyautó, ha aprólékos munkával, idejében áll neki a fejlesztésnek.

A PEUGEOT Expert 2016-os bemutatkozása óta több mint 195 000 példányban kelt el világszerte, tehát igazi piaci sikerdarab lett. 

Elkészült a Mazda 570 lóerős Wankel-motoros versenyautója. Az RX-Vision GT3 gyönyörű, és bárki vezetheti – hiszen csak digitális formában létezik.

Az új Ford Ranger Thunder drámai stílussal és még magasabb felszereltséggel gazdagítja Európa legkelendőbb pickupját*.

A Citroën újabb modellel a C5 Aircross-szal bővíti speciális szériáját a C-Series-t. Fő vonzereje a lenyűgöző kényelmi felszereléseiben rejlik.

Másfél éven belül érkezik Európába a Ford Explorer Plug-In Hybrid, a márka legnagyobb szabadidőjárművének öko-kompatibilis verziója.

A francia vízisí-specialista Method úgy döntött, megtervezi a tökéletes vontatóhajót, a legkiválóbb francia szakértőkkel kíván együttműködni.

Húszéves a világ első valós használati értékű, benzin-elektromos modellje. A születésnap tiszteletére különleges szériát készítettek.

Két évtized után Európába is megérkezik a legendás Toyota Highlander, amelynek legújabb generációja a Toyota legnagyobb hibrid SUV-ja. 

A Citroën, amely 90 éve meghatározó szereplője a haszongépjármű-gyártás történetének, bemutatja tisztán elektromos kompakt furgonját. 

Azután, hogy a Ford felfüggesztette a termelést, Németországban, Romániában és Spanyolországban újra autók gördülnek le a gyártósorokról.

A 2019-ben bevezetett centenáriumi „Origins” gyűjtői kiadás sikere után a Citroën 2020-ban újabb átfogó speciális szériát kínál.

Várhatóan szeptemberben érkezik a hazai márkakereskedésekbe, de már megrendelhető a vadonatúj Toyota Yaris, ami igazi slágermodellnek számít.

1994 - 2024 © Minden jog fenntartva. Készítette Kovács Gergely