Hírek

Kifejezetten sivatagi használatra felkészített modellel lépett piacra a Jeep. Később további Desert Rated kivitelek is követik majd.

SHVS-ről Hybrid 12V-re nevezte át a Suzuki a Swift hibridverzióit. A szívó benzines Swiftet a hajtáslánc villamosításának belépőszintjével teszteltük.

Közúti (vagy inkább földúti?) versenyautót épített a Toyota Hiluxból a japán Wald International. A pickup eddigi talán legagresszívabb optikai átirata.

Távolról sem tökéletes a Renault Megane RS Trophy, de 300 lóerő elsőkerekes autóban még nem volt ennyire szórakoztató.

A Peugeot forradalmi újítását, az ergonómia terén új korszakot nyitó i-Cockpit kezelőfelületet a legfontosabb autós momentum.

Tizenhárom plusz lóerőt, titán kipufogót és két különleges kivitelt kapott az új modellévre a Ford legendás szupersportkocsija, a GT.

A Ford különleges, kísérleti dzsekije a hátára szerelt kijelző segítségével tájékoztatja a forgalmat a kerékpáros szándékáról.

Ötletes belterét, divatos megjelenését biztosan sokan értékelni fogják, de az már keveseknek lesz meg, hogy a Ford Pumát mennyire jó vezetni.

Kipróbálták a Renault egyedi technikájú új hibridjét, amelynek a vezetése éppen hogy nem egyedi, és pont ez a jó benne.

Két modelljét, a Compass-t és a Renegade-et is plug-in hibrid hajtáslánccal szereli fel a Jeep. A 4xe típusjelzésű autók 240 lóerősek.

A Ford új ’Bring on Tomorrow’ filozófiája az elektromos autók izgalmas, emberközpontú jövőjét vetíti elénk.

Az új Ford Puma hatásosan egyesíti a lenyűgöző külső formaterv, a kategóriaelső praktikum és a fejlett mild hibrid hajtáslánc előnyeit.

Amerikai vállalat kezdte gyártani a Fiat 124 Spider elektromos változatát, ami füstmentesen kínálja az olasz veteránozás élményét.

Olyan villanyautó kellett, ami alkalmas egyenáramú villámtöltésre, de ha az nem működik, akkor váltóáramról is gyorsan tölt. 

Olyan villanyautó kellett, ami alkalmas egyenáramú villámtöltésre, de ha az nem működik, akkor váltóáramról is gyorsan tölt.

Más márkák szinte menekülnek ebből a kategóriából, a Hyundai viszont új városi kisautót mutatott be.

A világon egyedülálló benzin-elektromos hibrid hajtással rukkolt ki a Renault. Az új megoldás a Clióban mutatkozik be.

Mild hibrid hajtásláncot kap az 500-as és a Panda. Új a benzinmotor és új a kézi váltó is a hajtásláncban.

Habár a második generációs Aygo még csak pályája elején jár, a Toyota máris konkrét tervekkel rendelkezik a jövőre vonatkozóan. 

1994 - 2024 © Minden jog fenntartva. Készítette Kovács Gergely