Hírek
Prémium érzékszervi élményt kínál a legújabb Nissan
- Közzétette: CarNet Invest Zrt.
- Hírek
A frissen vásárolt járművek jellegzetessége az újautó-illat – jellegzetessége, de nem feltétlenül éke. A luxuskategóriában azonnal felismerhető, védjegyükké nemesített illatkompozíciókkal ejtik rabul ügyfeleiket a gyártók. A megfizethető márkáknál ezzel szemben gyakran csak tisztaságszag, kevésbé szerencsés választáskor a műanyagok erőteljes kipárolgása jelzi, hogy mi vagyunk a gépkocsi első használói. A Nissan egyike azon kevés piaci szereplőknek, akik a prémiumszegmens példáját követve arculati elemként tekintenek az utastér illatára: a cég európai műszaki központjában külön kis csapat foglalkozik azzal, hogy a márka gyártmányai minden érzékszerv számára maradandó, örömteli élményt nyújtsanak. A harmadik generációs Nissan Qashqai az ő tevékenységükben is új korszakot vezet be.
Peter Karl Eastland hivatalos munkaköri leírását tekintve illatkiértékelő főmérnök. Nyolcfős stábjának eddigi munkáit mindenki ismeri, aki az elmúlt években Nissant vásárolt: nekik köszönhetjük azok jellegzetes szalonillatát. Legutóbbi megbízásuk minden eddiginél összetettebb volt, és magasabb színvonalat célzott meg, mint valaha: a vadonatúj Nissan Qashqai személyiségéhez illő illatkompozíciót kellett megalkotniuk.
A cikk tovább folytatódik a carnet.hu/nissan oldalon: https://carnet.hu/nissan/hirek/premium-erzekszervi-elmenyt-kinal-a-legujabb-nissan