Már pusztán a döntésért elismerést érdemelne a Hyundai, hogy megépítette elektromos sportautóját, az Ioniq 5 N-t, amely nemcsak a klasszikus hot hatch családi sportautók új generációját vezeti be, hanem az elektromobilitásban rejlő, eddig kiaknázatlan lehetőségekre is felhívja a figyelmet.
Ha az Ioniq 5 N egy közepesen sikeres próbálkozásnak bizonyult volna, alighanem akkor sor is került volna erre a vállveregetésre, csakhogy nem ez történt: az eddigi visszajelzések szerint az autó minden várakozást felülmúlóan szórakoztató és sokoldalú.
Valahogy így gondolhatták a brit autós szaklapból médiajelenséggé fejlődött, világszerte meghatározó tudást és szakértelmet képviselő Top Gear szerkesztői is, amikor Év Autója-szavazásukon a Hyundai fenomenális ötajtósának nyújtották át a koronát.
Ha az Ioniq 5 N egy közepesen sikeres próbálkozásnak bizonyult volna, alighanem akkor sor is került volna erre a vállveregetésre, csakhogy nem ez történt: az eddigi visszajelzések szerint az autó minden várakozást felülmúlóan szórakoztató és sokoldalú.
Valahogy így gondolhatták a brit autós szaklapból médiajelenséggé fejlődött, világszerte meghatározó tudást és szakértelmet képviselő Top Gear szerkesztői is, amikor Év Autója-szavazásukon a Hyundai fenomenális ötajtósának nyújtották át a koronát.