A középkategóriás szabadidőjárművek többsége nem különösebben takarékos, és pláne nem sportos. A Toyota hibrid és plug-in hibrid RAV4-esei az előbbire már rácáfoltak, és mostantól az utóbbi téren is többet nyújtanak.
A RIDE XTRA-ban már mutattunk pár technikai érdekességet a Toyota első teljesen elektromos személygépjárművéről, de ebben a részben megnézzük a praktikum oldaláról is.
Hiába volt az idei verseny az utóbbi idők leghosszabb és legnehezebb Dakar-ralija, az embert és gépet próbáló körülmények sem akadályozhatták meg a Toyota Gazoo Racing csapatát abban, hogy sorozatban másodszor is győzelmet arassanak a hírhedten kíméletlen terepralin. A Toyota HIlux diadala azonban nem merült ki ennyiben…
A világ vezető hibridgyártója, a Toyota évekig vonakodott belevágni a villanyautózásba. A japánok nem titkolják, hogy a mindent az elektromos átállásra feltevő stratégia messze áll tőlük. 2022-re ugyanakkor elkészült a bZ4X. amelynek robotokra emlékeztető kódjele mögött egy családi használatra szánt, komoly tudású elektromos SUV rejlik.
Ha a Toyota RAV4 tavalyi éve a kalandozásról, az idei a sportolásról szól – legalábbis ami a speciális modellváltozatokat illeti. A 2021 őszén bemutatott Toyota RAV4 Adventure kivitel után most itt a RAV4 GR Sport, amely a márka nagy teljesítményű típusainak hangulatát és képességeit ötvözi a RAV4 családbarát jellemzőivel.

