Több évtizedes jelenléte alatt egyszer sem ért el olyan magas első negyedéves piaci részesedést a Toyota Motor Europe, mint idén.
A szabadidő-autók minden kategóriában tarolnak, ahol csak megvetik a lábukat, legyen az luxusra épülő hétszemélyes csapatszállító vagy kompakt méretű, családi mindenes. A városi miniautók között viszont eddig nem honosodott meg a stílus, de a Toyota újdonsága, az Aygo X megtörheti a jeget.
Hosszú évek óta egyetlen más autógyártó sem jegyeztet be annyi szabadalmat, mint a Toyota. A japán óriás találmányai messze túlmutatnak az autóipari felhasználáson. A robotikától a környezetvédelmen át az egyéni jólétig számtalan területen teremtenek új lehetőségeket a fejlődésre – és bizony egyes ötleteik meg is mosolyogtatják az embert.
Évek óta tombol a szabadidő-autók térnyerése, de vannak, akik nem szimpatizálnak a magas építésű karosszériával, a sportosnak kevésbé nevezhető üléshelyzettel, és a bakancsra emlékeztető formával. Nekik kínálnak alternatívát az emelt hasmagasságú családi kombik, amelyek nem ijednek meg a földutaktól, de alapjaikban maradnak klasszikus kompakt darabok.

