A Renault története során sokszor bizonyította innovatív szellemét. A francia márkának köszönhetjük a ferdehátú műfaját, a kompakt egyterűt és a kombifurgont is. Az autógyártó a közelmúltban el is kezdte kiaknázni a ragyogó múltjában rejlő lehetőségeket.
Egyrészt modern formában hozza vissza az olyan klasszikusokat, mint az R5 vagy az R4, hogy a napjaink követelményeihez igazodó, tisztán elektromos hajtású, utolérhetetlenül stílusos modellekkel gazdagítsa a piacot.
Másrészt elismert kreatív elmék bevonásával építi át az eredeti, lassan veteránkorú típusainak egy-egy példányát, képzőművészeti alkotásként értelmezve újra azokat.
Egyrészt modern formában hozza vissza az olyan klasszikusokat, mint az R5 vagy az R4, hogy a napjaink követelményeihez igazodó, tisztán elektromos hajtású, utolérhetetlenül stílusos modellekkel gazdagítsa a piacot.
Másrészt elismert kreatív elmék bevonásával építi át az eredeti, lassan veteránkorú típusainak egy-egy példányát, képzőművészeti alkotásként értelmezve újra azokat.