Először 1920-ban, azaz 105 éve épített elnöki autót a Francia Köztársaság feje számára a Renault.
A speciális kivitelű 40CV szedánt számos további hivatali és reprezentációs jármű követte, és bár mindegyik más hangvételű volt, az alapértékek nem változtak: a védett személy biztonsága és kényelme mindenek feletti, az ultramodern technológiák alkalmazása magától értetődő, de legalább ilyen fontos, hogy az autóból minden lehetséges módon sugározzon franciasága. Így van ez ma is!
A Renault Rafale Hyper Hybrid E-Tech 4x4 300 LE modellre épülő elnöki limuzinon például annak ellenére nem látszik kívülről, hogy különleges példány, hogy tengelytávját megnyújtották, valamint az egész járművet páncélozták.
A speciális kivitelű 40CV szedánt számos további hivatali és reprezentációs jármű követte, és bár mindegyik más hangvételű volt, az alapértékek nem változtak: a védett személy biztonsága és kényelme mindenek feletti, az ultramodern technológiák alkalmazása magától értetődő, de legalább ilyen fontos, hogy az autóból minden lehetséges módon sugározzon franciasága. Így van ez ma is!
A Renault Rafale Hyper Hybrid E-Tech 4x4 300 LE modellre épülő elnöki limuzinon például annak ellenére nem látszik kívülről, hogy különleges példány, hogy tengelytávját megnyújtották, valamint az egész járművet páncélozták.