Bár 48 voltos rendszerről van szó, ez már egy combosabb hibrid, ami nem csak besegít a haladásba. A villanymotor aktívan képes mozgásra bírni a
Fronterát, és átveszi a belső égésű motor szerepét, főleg városi környezetben 1-2 kilométer erejéig, de gázelvételkor országúton is sokszor kapcsol ki a háromhengeres turbómotor.
A
Fronterában 100-136 lóerős verzióban érhető el a motor 205-230 Nm csúcsnyomatékkal, a villanymotorral viszont kiviteltől függően 110-145 lóerő a rendszerteljesítmény. Fogyasztásuk a WLTP-szabvány szerint 5,5/5,2/5,3 liter, itt váratlan módon az erősebbnél szerepel a jobb fogyasztási adat. Teljesen elektromos kivitelt is kap a
Frontera, ami akárcsak a benzines, egy józan, takarékos darab 113 lóerős villanymotorral. Sőt, ez a gyengébb: a százas sprintet egy kimért, ráérős 12,1 másodperc alatt tudja le, a végsebességét pedig 143 km/h-ban limitálták.