Opel kereskedést nyitott a CarNet

Opel kereskedést nyitott a CarNet

hirdetés
Kibővítette kereskedelmi portfolióját a CarNet, amelynek hálózatában immár az Opel márka modelljei is elérhetőek.
A CarNet hozta létre az Opel új formanyelvének megfelelő első hazai autószalont.
Megnyílt a CarNet legújabb autószalonja, amely egyben egy új márka megjelenését is jelenti Magyarország egyik legnagyobb autókereskedő cégének életében. „Ez egy új kezdet a CarNet életében. Több mint tíz éve foglalkozunk Opel járművek szervizelésével a CarNet budakalászi telephelyén. Idén pedig sikerült megszereznünk az értékesítési lehetőséget is” – mondta a megnyitón Kátai Ferenc, a CarNet Invest Zrt. ügyvezető igazgatója.

A szakember hangsúlyozta, hogy a jelenlegi turbulens időszakban többen is elbuktak, de a CarNetnél úgy gondolták, a nagyon magas elvárások ellenére ez a legjobb időpont arra, hogy befektessenek az Opel márkába. „A csapatom nevében is azt ígérhetem, hogy minden meg fogunk tenni, hogy a lehető legmagasabb színvonalon képviseljük ezt a márkát is. Nagyon erős, stabil, megbízható partnere kívánunk lenni az Opelnek.”
Az Opel a huszadik márka a CarNet-csoport portfoliójában, amelynek ügyfeleit teljes körű kiszolgálással fogadják. Érdekesség, hogy a CarNet az egyetlen kereskedő hazánkban, amely értékesíti a Stellantis csoport alá tartozó összes európai márkát, így az Alfa Romeo, a Fiat, a Jeep, a Peugeot és a Citroën is elérhető a kínálatukban. Az ünnepélyes megnyitón beszédet mondott a Magyarországra érkezett Florian Huettl, az Opel vezérigazgatója is: „Fontos, hogy Magyarországon új üzleti partnerek látnak lehetőséget az Opel márkában és azzal, hogy beruháznak egy új kereskedés létrehozásába, a márkának szavaznak bizalmat.
Az Opel megújult termékpalettájával, legújabb szabadidő autóival és valamennyi modelljében kínált hagyományos, hibrid vagy teljesen elektromos hajtásláncaival igazán jó ajánlat a potenciális ügyfeleknek. Abban, hogy ezek az Opel újdonságok eljussanak a vásárlókhoz, a márkakereskedéseknek továbbra is meghatározó szerepe van.” „Folyamatosan fejlesztjük hálózatunkat a modernitás és a professzionalizmus jegyében, amire a mai környezetben szükségünk van, és a mai nap jó példa egy ilyen előrelépésre.” – tette hozzá.
A CarNet Triplex budakalászi telephelye az első olyan Opel autószalon Magyarországon, amely eleve a márka új arculatának megfelelő kialakítással jött létre. „Tisztább, korszerűbb az új márkalogóval jelzett Opel arculat, amely összhangban van a modellek friss és markáns formanyelvével.” – mutatta be az újítást Rosta Gergely, az Opel országigazgatója a rendezvényen.
Ez az új Opel arculat néhány hónapon belül az ország összes kereskedésében megjelenik. A CarNet Triplex telephelyén továbbra is kiemelten foglalkoznak a járművek szervizelésével, így a magasan képzett autószerelők mellett karosszérialakatosok és fényezők is rendelkezésre állnak, hogy az ügyfelek hosszan élvezzék a cég által kínált autók kényelmét.
A szalon megnyitásával együtt debütált Magyarországon az új Opel Frontera, amely nagy reményekkel indul a hazai vevők figyelméért. Jól jelzi ezt, hogy a Crosslandhez képest kétszer annyi darabot szállít majd hazánkba az Opel belőle. Ráadásul az eddig befutott megrendelések negyede az elektromos hajtású változatra szól. Az új elektromos Frontera induló ára 10 590 000 forint, a hibrid változat alapból 8 790 000 Ft.