Ha tíz éve azt mondtuk volna, születik egyszer egy Hyundai, amely Porschékkal méri össze magát, alighanem orvost hívnak hozzánk. Ekkor már létezett ugyan a Hyundai N sportmárka, ám még folyamatban volt legelső típusa, az i30 N fejlesztése. Az végül 2016-ban mutatkozott be, két évre rá jött a Veloster N, 2020-ban az i20 N, majd rögtön utána a Kona N – tökéletesen megtervezett, versenyképes kihívók a tüzes kisautók (hot hatch) világában.
Aztán 2022-ben tempót váltott a Hyundai N. Az Ioniq 5 N 650 lóerős csúcsteljesítményével, 3,5 másodperces 0-100 km/óra gyorsulásával nem egyszerűen felsőbb ligába emelte a márkát: műfajt teremtett. Ez hatalmas kihívás, emberfeletti küldetés egy fiatal márka számára, amelyet azonban könnyedén ugrott meg az elektromos sport-SUV – erről tucatnyi szakmai elismerés tanúskodik.
Aztán 2022-ben tempót váltott a Hyundai N. Az Ioniq 5 N 650 lóerős csúcsteljesítményével, 3,5 másodperces 0-100 km/óra gyorsulásával nem egyszerűen felsőbb ligába emelte a márkát: műfajt teremtett. Ez hatalmas kihívás, emberfeletti küldetés egy fiatal márka számára, amelyet azonban könnyedén ugrott meg az elektromos sport-SUV – erről tucatnyi szakmai elismerés tanúskodik.