Az Alfa Romeo standjának egyik érdekessége lesz a Junior Ibrida Q4, azaz a hibrid modell összkerékhajtású változata. Ennél a modellnél a 136 lóerős 1,2 literes, háromhengeres turbós benzinmotort két, 21 kW-os villanymotor egészíti ki: az egyik az első tengelyen helyezkedik el, a hatfokozatú duplakuplungos automata sebességváltóba integrálva; a második pedig a hátsó tengelyre van szerelve, amely garantálja a tapadást anélkül, hogy a motorok között fizikai kapcsolat lenne (ezt a megoldást nemrég láthattuk a Jeep Avengernél
Ez a konfiguráció optimális nyomatékelosztást tesz lehetővé, és kiváló tapadást garantál minden vezetési körülmény között. A hátsó motor egy reduktorral van felszerelve, amely 1900 Nm-ig megsokszorozza a hátsó kerekeken a nyomatékot, így maximális tapadást és stabilitást biztosít.
Ez a konfiguráció optimális nyomatékelosztást tesz lehetővé, és kiváló tapadást garantál minden vezetési körülmény között. A hátsó motor egy reduktorral van felszerelve, amely 1900 Nm-ig megsokszorozza a hátsó kerekeken a nyomatékot, így maximális tapadást és stabilitást biztosít.