Ebben a modellváltozatban a 136 lóerős, 1,2 literes, turbós, háromhengeres benzinmotort két 21 kW-os (28 lóerős) villanymotor egészíti ki. Az egyik az első tengelyen helyezkedik el, a hatfokozatú duplakuplungos automata sebességváltóba integrálva; a második pedig a hátsó tengelyre van szerelve.
A két tengely között nincsen fizikai kapcsolat (kardántengely, osztómű) a nyomaték elosztása “digitálisan” történik.
Az Alfa Romeo azt is bejelentette, hogy a Q4-es Junior összteljesítménye 145 lóerő, szóval egy nagyon agilis autóra számíthatunk. A gyorsulása várhatóan jobb lesz, mint a 136 lóerős alapmodellé, ami 8,9 másodperc alatt éri el a 100 km/órás sebességet.
A két tengely között nincsen fizikai kapcsolat (kardántengely, osztómű) a nyomaték elosztása “digitálisan” történik.
Az Alfa Romeo azt is bejelentette, hogy a Q4-es Junior összteljesítménye 145 lóerő, szóval egy nagyon agilis autóra számíthatunk. A gyorsulása várhatóan jobb lesz, mint a 136 lóerős alapmodellé, ami 8,9 másodperc alatt éri el a 100 km/órás sebességet.