Megérkezett a legcsaládibb Opel

Megérkezett a legcsaládibb Opel

hirdetés
Kompakt szabadidőjármű akár hét üléssel, már 9 millió forint alatt: a vadonatúj Opel Frontera olyasmit kínál, amivel másutt nemigen találkozhatunk a magyar piacon.
Február óta rendelhető, áprilistól pedig várhatóan személyesen is megismerhető az Opel Frontera, a nagy múltú márka legújabb személyautója, amelyet kifejezetten aktív életet élő családok számára fejlesztettek. Ennek leglátványosabb jele az a harmadik üléssor, amely opcióként elérhető a hajszál híján 4,39 méteres kompakt SUV hibrid változataihoz. Ugyanakkor ötszemélyes alapkivitelében is számtalan funkcióval és szolgáltatással megy elébe az ügyfelek elvárásainak.

A 48 V-os hibrid hajtáslánccal 8,79 millió forinttól, tisztán elektromos hajtással pedig 10,59 millió forinttól elérhető Opel Frontera modern formavilágot társít az Opel immár elengedhetetlen stílusjegyeihez: az adaptív fényszórókat összekötő Vizor orrpajzshoz, valamint az elöl és hátul egyaránt megtalálható, újragondolt Opel-villámhoz.
A geometrikus idomok kiváló helykihasználást tesznek lehetővé: ez a kulcsa nemcsak a fent említett három üléssoros kivitelnek, de a különösen tágas, 460 literes, és akár 1600 literre bővíthető csomagtartónak is. Hogy az árakat alacsonyan tartsa, a döntési folyamatot pedig leegyszerűsítse, az Opel egy kifejezetten lényegre törő felszereltségi struktúrát állított össze.
Minden hajtáslánc-variáció kétféle szinten rendelhető, és már az alapkivitel is gazdagon felszerelt: egyetlen Fronterából sem hiányozhatnak az adaptív LED-es fényszórók, a klímaberendezés, a digitális műszeregység, a négy elektromos ablak, az állítható csomagtérpadló, a tolatóradar és a vezetőtámogató csomag.
Ez azonban csak a kezdet: a Frontera olyan, a kategóriában abszolút újdonságnak számító szolgáltatásokat is nyújt, mint a kiviteltől függően széria vagy opciós IntelliSeat első ülések, amelyek ülőlapja a különleges, ergonomikus kialakítás jóvoltából csökkenti a farokcsont terhelését, így kényelmesebbé, pihentetőbbé és egészségesebbé téve az utazást. Szintén ötletesek az első ülések támlájába integrált telefontartó zsebek, a felhasználó okostelefonjára épülő, belépő infotainment-rendszer pedig zseniálisan célszerű és költséghatékony megoldás.
A 48V-os hibrid változat már bevezetésekor kétféle kivitelben kapható: a 100 lóerős alapváltozat 11,0 másodperc alatt gyorsul álló helyzetből 100 km/órára, végsebessége 180 km/óra; az erősebb, 136 lóerős kivitel (amely 430 ezer forinttal kerül többe) ugyanezen viszonylatokban 9,0 másodpercet és 190 km/órát mutathat fel.
A tisztán elektromos modell egyetlen elérhető motorja (83 kW / 113 LE) 12,1 másodperces 0-100 km/óra gyorsulást tesz lehetővé, a végsebességet 140 km/órában maximálták. Az akár 100 kW-tal tölthető 44 kWh kapacitású akkumulátor maximálisan 305 kilométeres hatótávolságot eredményez, ám a későbbiekben kapható lesz egy nagyobb akkus, 400 kilométeres hatótávolságú változat is.