Hírek

A kombik univerzumában szinte külön naprendszernek számít a Peugeot. Nemcsak azért, mert az immár több mint hetven éve kombikat gyártó francia márka neve szervesen összeforrt ezzel a kategóriával, hanem mert kevés gyártó tudta ennyire elegánssá varázsolni ezt a praktikus karosszériaformát.

A tanulmányautókba minden autógyár belead apait-anyait, hiszen itt tudják igazán megmutatni, mennyi újítókedv szorult a mérnökeikbe. Egy olyan márkánál pedig, ahol az innováció a vezérlő elv – márpedig a Citroën ilyen –, igazi tűzijátékra számíthatunk egy-egy koncepció bemutatásakor. És ez nemcsak az újszerű ötletekre, hanem a tanulmányautók káprázatos színeire is igaz.

Olyat kaptunk a Ford Pumától, amire egy ilyen autótól nem feltétlenül számítottunk: kellemes vezetési élményt, melyet ráadásul tetszetős formába csomagoltak.

2021 novemberének végén mutatta be az S-Cross harmadik generációját a Suzuki. A modell elődje összes erényét látványosabb megjelenéssel, továbbfejlesztett vezetőtámogató funkciókkal, kibővített motorkínálattal és remek árképzéssel fejeli meg.

Az Alfa Romeo tanulmánymodelljei mindig izgalmasak, még akkor is, ha végül nem valósulnak meg. Ilyen az 1991-ben, a Genfi Autószalonon bemutatott 164 Proteo is, amelynek különlegessége az összecsukható keménytető volt, ez volt a márka kupé-kabriója.

Az egyik legnagyobb német autós szaklap 100 ezer kilométeren át nyúzta a Mazda középkategóriás szabadidőjárművét. A második generációs CX-5 nem csak kiválóan teljesítő elődjénél, de több tucat versenytársánál is megbízhatóbbnak bizonyult.

A Renault egy évvel ezelőtt vezette be járművein a vezeték nélküli szoftverfrissítés szolgáltatását, az új generációs, tisztán elektromos Mégane pedig soha nem látott funkciókkal nyit új fejezetet a kényelmes és biztonságos technológia történetében.

Első pillantásra csak egyediek, merészek, erőt sugárzók és persze azonnal felismerhetők. A vadonatúj Peugeot 308 lámpatestei azonban jóval többek ennél: a világ legmodernebb világítástechnológiáját hozzák el az ügyfeleknek.

Nem feltétlenül van szükség villanymotorra és nagyfeszültségű akkumulátorra ahhoz, hogy csökkentsük az autók szén-dioxid-kibocsátását. A Dacia tíz éve esküszik az autógázra, és kitart mellette – ahogy azok is, akik kipróbálták.

1994 - 2024 © Minden jog fenntartva. Készítette Kovács Gergely