Hírek

Úgy tűnik, tényleg találó a Toyota Hilux állandó jelzője, a Megállíthatatlan, hiszen az autó most újabb címmel gyarapította trófeagyűjteményét: idén begyűjtötte a 2022/2023-as Év Pickupja címet is.

Receptre kellene felírni az új Alpine A110-et, annyira jó. Sikerült az elődhöz méltó módon feltámasztani a legendát, melyre már ránézni is élvezet. Hát még vezetni!

Az Abarth 1000 SP képében élhet tovább kicsit az Alfa Romeo 4C Spider. Az Abarth tavaly májusban mutatta be az 1000 SP (Sports Prototype) koncepcióautót, amellyel a nürburgringi 500 kilométeres versenyt 1966-ban megnyerő versenyautó előtt tisztelegtek.

Intelligens gyárnak nevezi új fejlesztését a Nissan, de talán helyesebb volna a felelősségteljes üzem vagy a gondoskodó létesítmény elnevezés. Az itt alkalmazott innovatív technológiák ugyanis a környezeti terhelés csökkentését szolgálják.

Amikor a Renault hat évtizeddel ezelőtt bevezette az R4-est, nemcsak egy autóipari legendát teremtett, hanem egy vadonatúj, máig meghatározó jelentőségű műfajt is.

Hogyan fér meg a holnap hajtástechnológiája a tegnap áraival? A Dacia Spring az élő tanúbizonyság arra, hogy remekül: bevezetése óta több mint 40 ezren rendelték meg a piac legolcsóbb teljes értékű villanyautóját.

Hosszú és kalandos út vezetett a ma ismert Ford Ranger kialakulásáig, de úgy tűnik, minden egyes kilométer megérte a fáradságot, hiszen a modell már évek óta Európa legnagyobb darabszámban eladott pickupjának számít.

Amerikát már a XX. század elejére meghódította az automobilizmus, Európában viszont 1922-ig kellett várnunk arra, hogy az autó ne csupán a gazdagok játékszere legyen. A köszönet André Citroënt és a kontinens első olcsó, sorozatgyártású autóját, a Citroën Type C modellt illeti.

A Toyota 1971-ben kezdte meg gyártótevékenységeit Európában. Mostanra, ötven évvel és tizenhárom millió legyártott autóval később az apró portugáliai gyárból 22 ezer embert foglalkoztató vállalkozás lett.

1994 - 2024 © Minden jog fenntartva. Készítette Kovács Gergely