Hírek

A Stellantis csoport egy évvel ezelőtti létrejötte után már bejelentették, hogy négy, különböző méretű platformra épül majd a cégcsoport összes márkájának összes modellje. Most végre pontosabb adatokat is közöltek az úgynevezett STLA platformokról, amelyből látszik az is, mennyire komolyan gondolja a Stellantis az elektromos hajtásra való áttérést.

Merőben újszerű megközelítéssel népszerűsíti hibrid crossoverét a Renault legújabb reklámfilmjében. A cég a tudatos járműhasználat mellett kampányol, ami azt is jelenti, hogy vezetés helyett olykor bizony jobb gyalogolni.

Ahogy egy villanyautó motorjának hatalmas kezdeti nyomatékát kiaknázva elrajtol, úgy kezdte a Hyundai hollywoodi pályafutását a csúcson. A márka első tudatos filmszerepével rögtön a legnagyobbak közé emelkedett – pont úgy egyébként, ahogy az autóiparban is.

Sorozatunk első részében a terepjárózás első fontos kellékével, a megfelelő autóval foglalkoztunk, a második részben egy másik, legalább ennyire fontos témát veszünk górcső alá: gumiválasztás.

Némi odafigyeléssel, jó kedélyű együttműködéssel, no meg a megfelelő alapokkal nem is olyan rejtélyes, bonyolult dolog a környezetvédelem, az elektromos mobilitás. Hogy ezt bebizonyítsa, különleges online versenyt szervez érdeklődő fiataloknak a Dacia első villanyautója, a Spring.

Egyedülálló, innovatív hajtáslánccal bővül idén nyáron az új generációs Nissan Qashqai kínálata. Az e-Power nem klasszikus plug-in hibrid, de nem is elektromos hajtáslánc, hanem valami a kettő között – vagy még inkább a kettő fölött. Lerántjuk a leplet az utóbbi évek legizgalmasabb fejlesztéséről.

Vadonatúj padlólemezre épülő, úttörő jelentőségű modellel bővíti európai palettáját a Mazda. A CX-60 nem csupán a márka eddigi legkifinomultabb szabadidőjárműve, de plug-in hibrid hajtásláncával a legtakarékosabb és legerősebb is.

A mai, túlbonyolított világban az Alpine jóformán az egyetlen olyan autómárka, amely sallangok és kompromisszumok nélkül nyújtja a vezetés legtisztább, hígítatlan élményét. Ez a lényegre törő minimalizmus a kezdetektől fogva jellemző az Alpine-ra, amelynek már első autója is a ’kevesebb több’ elvét követve született meg.

1994 - 2025 © Minden jog fenntartva. Készítette Kovács Gergely