Hírek

Ugyan kinek ne lenne álomautója, ami után egy életen át sóvárog? És vajon hányunknak lesz olyan szerencséje, hogy idős korában mégiscsak megkapja a régóta vágyott kocsit? Egy idős argentin férfinak összejött a dolog: ma már egy 1993-as, mégis vadonatúj Renault 12-essel furikázik.

Az elérhető maximális pontszámot, azaz öt csillagot kapott az Alfa Romeo Tonale az Euro NCAP tesztjén. Az idén 25 éves szervezet júliusi tesztjei során a Tonale mellett a BMW i4-est, a Cupra Bornt, a Kia Sportage-et, a Mercedes T osztályt és a Toyota Aygo-X-et is értékelte.

1957. július 4. történelmi dátum a Fiat és az autógyártás történetében. Ezen a napon indult világhódító útjára a legendás olasz autómodell, a Fiat 500, amely az elmúlt hatvanöt esztendőben számos generáció vágyálmaként vonult be a mindennapokba. És hihetetlen, de már az új Fiat 500-as is 15 éves idén, hiszen 2007 óta van a piacon.

Minden ízében a spórolás, a takarékosság guruló szobra a Dacia első villanyautója, a mindössze 44 lóerős Spring. A román gyártó szerint ez ma az autózás minimuma, amivel a lehető legolcsóbban tehetőek meg a kilométerek, de vajon hogy szerepel a mindennapos használatban?

Szokatlan próbára vállalkozott a Ford e-sport-csapata, a Team Fordzilla: mielőtt beléptek a virtuális versenyprogramba, felöltötték a márka speciális öltözékeit, amelyek az ittasságot, a másnaposságot és az álmosságot szimulálják. A futamok nagyon tanulságosan alakultak.

A szigorodó emissziós korlátozások miatt talán most adódik az utolsó esély olyan autót választani, ami meghatározó élmény lesz akár évtizedeken át. Jöjjenek a vérpezsdítő modellek!

A digitális és a kézzel fogható világ ötvözésével nagyságrendekkel felgyorsítja szerelőinek, minőségellenőreinek felkészítését a Nissan. A fejlesztés a vegyes valóság szélesebb körű alkalmazásának a része.

Akár M-betűként, akár magasba törő szárnyként értelmezzük (egyébként mindkettő helyes), a Mazda logója legalább annyira egyedi és karakteres, mint a hirosimai márka gyártmányai. Ahogy az adott korszakban megjelenő autóknak úgy a változó emblémának is megvan a története. Elmeséljük.

1994 - 2025 © Minden jog fenntartva. Készítette Kovács Gergely