Hírek

Hosszú évek óta egyetlen más autógyártó sem jegyeztet be annyi szabadalmat, mint a Toyota. A japán óriás találmányai messze túlmutatnak az autóipari felhasználáson. A robotikától a környezetvédelmen át az egyéni jólétig számtalan területen teremtenek új lehetőségeket a fejlődésre – és bizony egyes ötleteik meg is mosolyogtatják az embert.

Most, hogy a számunkra megfelelő Jeepen a már megfelelő gumik vannak, és lelkiekben már fel is készültünk a terepjárózás nyújtotta élményekre egy lépésre még álljunk meg. Fontos felkészülten érkezni egy-egy szituációhoz, melyek megoldásán néhány eszköz, amit ha jól megy az életben csak egyszer kell megvennünk, sokat tud segíteni.

A világ legnagyszerűbb alkotásai a legritkább esetben köthetők egyetlen ember nevéhez – és gyakran hosszú idő alatt, több lépcsőben nyerik el végső, tökéletes formájukat. Így történt ez a Ford GT40 esetében is; a márka most limitált szériával tiszteleg az ötvenöt évvel ezelőtti események egyik kulcsfigurája előtt.

Fiat Topolino néven az olaszok legkisebb autójává válhat a Citroën Ami elektromos miniautó. A Stellantis úgy tűnik komoly fantáziát lát az “átmárkázásban”, mert a mopedautót tavaly óta az Opel is forgalmazza saját logójával Rocks-e néven, most pedig a Fiat következhet.

Már Magyarországon is elérhető a Suzuki legújabb, legfejlettebb hajtáslánca. A másfél literes full hibrid egység a márka legnépszerűbb típusában, a Vitara szabadidőjárműben debütál. Összefoglaltuk, mitől különleges, miért jó a környezetnek és miért jó a vezetőnek.

Évek óta tombol a szabadidő-autók térnyerése, de vannak, akik nem szimpatizálnak a magas építésű karosszériával, a sportosnak kevésbé nevezhető üléshelyzettel, és a bakancsra emlékeztető formával. Nekik kínálnak alternatívát az emelt hasmagasságú családi kombik, amelyek nem ijednek meg a földutaktól, de alapjaikban maradnak klasszikus kompakt darabok.

1994 - 2025 © Minden jog fenntartva. Készítette Kovács Gergely