Hírek

Miután a világnak ajándékozta hibrid hajtástechnológiáját, illetve világelső virtuális töréstesztbábuját, most egy egyedülálló robotikai találmányát osztja meg a tudományos közösséggel a Toyota.

Aki egy áruszállítótól csak annyit vár el, hogy A-ból B-be eljuttassa rakományát, az a múlt században él. A Ford viszont már a következőbe tekint, és szünet nélkül vezet be vadonatúj, innovatív, valóban hasznos funkciókat egész furgonpalettáján.

A Stellantis hivatalos prezentációban jelentette be, hogy a Fiat 2023-ban visszatér a kisautó-szegmensbe, a Punto utódjával. Az autó a konszern új, közös platformjára épül majd, amely képes teljesen elektromos hajtást is befogadni.

Hamarosan 20 éves lesz a Citroën C3. A márka innovatív kisautója játékos formáival és remek ötleteivel meghódította a vevők szívét, kiforrott műszaki megoldásai pedig a motorsportban is ütőképessé tették. Lássuk, hogyan lett a hétköznapok és a versenyhétvégék bajnoka a városi Citroën.

A Mazda 1991 óta működik együtt a világ egyik legnagyobb audio-szakértőjével, a Boséval. A partneri kapcsolat nem a zászlóshajóknak szóló luxushifiket, hanem speciális hangzásigényű modellekhez fejlesztett, rafinált zenei rendszereket eredményezett.

Több mint fél évszázada van velünk a Suzuki Jimny, a világ talán legkiválóbb terepalkalmasságú és kétségkívül legbájosabb mikroterepjárója. Történetével sokan, sokszor foglalkoztak már, most viszont annak is utánajárunk, miért és hogyan kaphatta vidám nevét.

 A Renault ma a világ egyik legjelentősebb villanyautó-szakértője. A történet a Zoéval vette kezdetét – legalábbis így tudja a többség. A valóságban azonban a Renault sokkal, de sokkal korábban elkezdett kacérkodni a helyi emisszió nélküli hajtással…

Morcos arcot öltött a Citroën crossovere, belül azonban a korábbiaknál is jobban a kedvünkre akar tenni. 110 lóerős benzines turbómotorral próbáltuk a megújult C3 Aircrosst.

1994 - 2024 © Minden jog fenntartva. Készítette Kovács Gergely