A repülés vágya alighanem egyidős az emberiséggel, és ezt az álmot az autóipar is régóta dédelgeti. Évtizedeken keresztül próbálták összemosni a repülőgépeket és az automobilokat, mostanra azonban körvonalazódott egy másik, észszerűbb irány: néhány autógyártó, köztük a Hyundai, mobilitási tapasztalatait felhasználva igyekszik olyan tisztán elektromos, függőleges fel- és leszállásra képes (eVTOL) járműveket fejleszteni, amelyek elsősorban a hatalmas kiterjedésű megapoliszokon belül biztosíthatnak gyors, kényelmes és biztonságos utazási módozatot az ügyfeleknek.
A Hyundai kifejezetten ezzel a céllal hozta létre a Supernal leányvállalatot, amely 2020-ban mutatta be első ilyen célú koncepcióját, az S-A1-est. Ezt követte most az S-A2, amely az előddel szerzett tapasztalatokra épül. Megörökölte például annak V alakú, kettős hátsó vezérsíkját, de változott a légcsavarok elhelyezése.
A Hyundai kifejezetten ezzel a céllal hozta létre a Supernal leányvállalatot, amely 2020-ban mutatta be első ilyen célú koncepcióját, az S-A1-est. Ezt követte most az S-A2, amely az előddel szerzett tapasztalatokra épül. Megörökölte például annak V alakú, kettős hátsó vezérsíkját, de változott a légcsavarok elhelyezése.