Az Ioniq 5 N bevezetése két szempontból is fordulópont a Hyundai N sportmárka életében. Az egyik, hogy bebizonyították: egy villanyautó is adhat vegytiszta vezetési élményt. A másik, hogy felismerték: a modern járművek egyre nagyobbak és nehezebbek, ami szembemegy a sportautózás alapértékeivel.
Az október végén leleplezett kísérleti jármű, a Hyundai RN24 erre javasol megoldást. A mérnökök moduljaira szedték, és újracsomagolták az Ioniq 5 N akkucsomagját, amely így sokkal kisebb alapterületet foglal el.
Ez lehetővé tette az első probléma, a méretnövekedés feloldását: a kiforrott elektromos hajtásláncot így 34 centiméterrel rövidebb tengelytávú padlón helyezhették el.
Az október végén leleplezett kísérleti jármű, a Hyundai RN24 erre javasol megoldást. A mérnökök moduljaira szedték, és újracsomagolták az Ioniq 5 N akkucsomagját, amely így sokkal kisebb alapterületet foglal el.
Ez lehetővé tette az első probléma, a méretnövekedés feloldását: a kiforrott elektromos hajtásláncot így 34 centiméterrel rövidebb tengelytávú padlón helyezhették el.