Azt mondják, legyen bármilyen sportról szó, az első mindent visz, másodiknak lenni kudarc, harmadikként végezni tisztes helytállás, a negyedik pedig… nos, a negyedikkel, az ötödikkel és a többiekkel senki nem foglalkozik. Ez igaz is lehet olyan esetekben, amikor hasonló háttérrel, kiegyensúlyozott lehetőségekkel, összemérhető tapasztalattal állnak rajthoz a versenyzők.
De mi a helyzet olyankor, ha a világ legjobbjaival száll egy szorítóba egy abszolút kezdő? Ha egy olyan autómárka nevez be egyetlen év felkészülés után a világ legkeményebb terepraliversenyére, amely soha életében nem gyártott még 155 lóerőnél erősebb szériaautót? Amelynek egyetlen eddigi tereprali-tapasztalata a női csapatok számára fenntartott Rallye Aïcha des Gazelles, ahol évről évre sorozatgyártású Dusterekkel vágnak neki a kőkemény versenynek a hölgyek?
De mi a helyzet olyankor, ha a világ legjobbjaival száll egy szorítóba egy abszolút kezdő? Ha egy olyan autómárka nevez be egyetlen év felkészülés után a világ legkeményebb terepraliversenyére, amely soha életében nem gyártott még 155 lóerőnél erősebb szériaautót? Amelynek egyetlen eddigi tereprali-tapasztalata a női csapatok számára fenntartott Rallye Aïcha des Gazelles, ahol évről évre sorozatgyártású Dusterekkel vágnak neki a kőkemény versenynek a hölgyek?