Ma már ritkábban fordul elő, hogy az autóiparban valódi világújdonsággal álljon elő valaki, az pedig végképp példátlan, hogy ne egy prémiummárka, vagy legalábbis a globális piac valamelyik meghatározó gyártója alkosson előzmények nélküli konstrukciót.
Most mégis ez történt: a Dacia az autógyártás történetében első ízben kombinálta a benzin/gáz kettős üzemű belső égésű motort hibrid technológiával és összkerékhajtással.
Annyi „turpisság” persze mégis van a dologban, hogy bár a Dacia önmagában valóban nem számít kifejezetten nagy márkának, tagja Európa harmadik legjelentősebb autógyártójának, a Renault-csoportnak.
Most mégis ez történt: a Dacia az autógyártás történetében első ízben kombinálta a benzin/gáz kettős üzemű belső égésű motort hibrid technológiával és összkerékhajtással.
Annyi „turpisság” persze mégis van a dologban, hogy bár a Dacia önmagában valóban nem számít kifejezetten nagy márkának, tagja Európa harmadik legjelentősebb autógyártójának, a Renault-csoportnak.