2025. április 24-én egy indigókék színű Dacia Bigster a szokásosnál nagyobb csinnadrattával gördült le a romániai Mioveniben működő üzem gyártószalagjáról: ez volt ugyanis az 1966-ban alapított, 1968. augusztus 20. óta termelő gyár nyolcmilliomodik produktuma.
A mai napig hat teljesen új modellgeneráció váltotta egymást a gyártósorokon. Nem csupán ezért meglehetősen nagy azonban a kontraszt a modern, kompakt szabadidőjármű és a legelső típus, a Renault R8-licenc alapján készülő Dacia 1100 között.
Azt ezt követő harmincnyolc évben közel 2,3 millió autót állított elő az üzem, ennek nagyjából 14 százalékát tették ki a haszonjárművek – a Dacia Estafette, a Logan pickup és így tovább.
A mai napig hat teljesen új modellgeneráció váltotta egymást a gyártósorokon. Nem csupán ezért meglehetősen nagy azonban a kontraszt a modern, kompakt szabadidőjármű és a legelső típus, a Renault R8-licenc alapján készülő Dacia 1100 között.
Azt ezt követő harmincnyolc évben közel 2,3 millió autót állított elő az üzem, ennek nagyjából 14 százalékát tették ki a haszonjárművek – a Dacia Estafette, a Logan pickup és így tovább.