Európa azonnal a keblére ölelte a Toyota Yaris Crosst, a modell meredeken tör felfelé az eladási ranglistákon. Ennek a növekedésnek adhat új lendületet a modell sportos hangvételű verziója.
A Toyota motorsportrészlege, a Gazoo Racing az elmúlt években a világ abszolút élvonalába tornázta fel magát: a Dakar-ralin, a WEC hosszútávú világbajnokságon és a WRC rali-világbajnokságon egyaránt meggyőző sikereket arat a stáb. Erőfeszítéseik ismét hitelessé és kívánatossá tették a Toyota márkát azok szemében, akik a takarékos, megbízható helyváltoztatásnál többet várnak egy autótól.
A Toyota Gazoo Racing népszerűségét és szaktudását többlépcsős tuningprogramban kamatoztatja. Ennek csúcsán a GR-modellek – a félelmetes GR Yaris, a szuverén GR Supra vagy a maximálisan kiegyensúlyozott GR86 – állnak, rögtön alattuk pedig az egyre több modellből kínált GR Sport kivitel, amely gondosan válogatott optikai részletekkel, valamint módosított kormánybeállításokkal és futóműhangolással nyújt fokozott vezetési élményt. A Corolla, a C-HR és a Yaris után most a Yaris Cross került sorra: az európai vevők körében az első pillanattól fogva rendkívül népszerű városi crossover mostantól nemcsak divatos és praktikus, de sportos is.
Az eleve mély tömegközéppontú, nagy torziós szilárdságú platformra épülő Yaris Cross áthangolt futóművével pontosabb irányíthatóságot ígér. Ebben az új, 18 colos keréktárcsákból következő, alacsony profilú gumik is szerepet játszanak. A hangulatot zongoralakkszínű rácsozattal és GR-logóval felpaprikázott orrkialakítás, valamint harcias hátsó diffúzor fokozza. Az autóhoz vadonatúj, szürke fényezést kevert ki a Toyota, amit a Gazoo Racing színe ihletett; természetesen a bevált kéttónusú festés – fekete tetőoszlopok és tetőlemez – is rendelhető.
Az eleve mély tömegközéppontú, nagy torziós szilárdságú platformra épülő Yaris Cross áthangolt futóművével pontosabb irányíthatóságot ígér. Ebben az új, 18 colos keréktárcsákból következő, alacsony profilú gumik is szerepet játszanak. A hangulatot zongoralakkszínű rácsozattal és GR-logóval felpaprikázott orrkialakítás, valamint harcias hátsó diffúzor fokozza. Az autóhoz vadonatúj, szürke fényezést kevert ki a Toyota, amit a Gazoo Racing színe ihletett; természetesen a bevált kéttónusú festés – fekete tetőoszlopok és tetőlemez – is rendelhető.
Az utastérben pirossal varrott, szürke szövetkárpitozású sportülések hívogatnak, szintén piros öltések díszítik a kormánykereket és a váltókart. Opcióként fekete szintetikus nyersbőrbe borított GR Sport ülések is kérhetők. Hogy ne feledjük el, milyen különleges kis crossoverben ülünk, a GR Sport logója köszön ránk a fejtámaszokról, az indítógombról, a műszeregységről és a kormánykerékről.
Minden más szempontból a Yaris Cross megszokott célszerűségét kapjuk a sportverziótól, a hármas tagolásban osztva dönthető hátsó üléstől a 397/1097 literes csomagtartón át az 1,5 literes benzinmotor köré épülő, új generációs hibrid hajtásláncig. Mindezt gazdag felszereltséggel koronázza meg a sport-szabadidőjármű: a kétzónás klímaberendezéstől a fűthető üléseken át a Toyota T-Mate vezetőtámogató csomagig széles a skála.
A Toyota európai piacain már 2022 harmadik negyedévében megkezdődik a Yaris Cross GR Sport előértékesítése.
A Toyota európai piacain már 2022 harmadik negyedévében megkezdődik a Yaris Cross GR Sport előértékesítése.