Kívül-belül szokatlanul merész koncepcióval lépett a kompakt szabadidő-autók piacára 2016-ban a Toyota.
Az első C-HR formabontó, meglepő autóként tűnt ki a tömegből, a bátor húzás pedig bejött a japán gyártónak.
A modell töretlen népszerűséggel töltötte ki életciklusát, 2019-ben egy komolyabb műszaki frissítéssel végig a szegmens vezető típusai között maradt, 2016 és 2023 között csak a hazai piacon több mint 11 000 darabot adtak el belőle, a globális értékesítés pedig 800 000 darab felett jár.
Így nem csoda, hogy a megkezdett úton haladtak tovább a a japánok, a sikeres elemekre koncentrálva alkották meg a második generációt.
Az első C-HR formabontó, meglepő autóként tűnt ki a tömegből, a bátor húzás pedig bejött a japán gyártónak.
A modell töretlen népszerűséggel töltötte ki életciklusát, 2019-ben egy komolyabb műszaki frissítéssel végig a szegmens vezető típusai között maradt, 2016 és 2023 között csak a hazai piacon több mint 11 000 darabot adtak el belőle, a globális értékesítés pedig 800 000 darab felett jár.
Így nem csoda, hogy a megkezdett úton haladtak tovább a a japánok, a sikeres elemekre koncentrálva alkották meg a második generációt.