Nyerő szériában van a Toyota Magyarországon: miután 2022-ben a személyautók piacán a második, a személygépkocsik és könnyű haszonjárművek összesített mezőnyében pedig az első helyen végzett az eladásokban, 2023-ra a személyautók forgalmazásában is az élre lépett, megerősítve abszolút vezető helyét a könnyű (azaz B kategóriás jogosítvánnyal vezethető) gépjárművek hazai piacán.
A márka 13,47 százalékos piaci részesedése történelmi rekord. Ami még inkább lenyűgöző, hogy ezt az eredményt a darabszámok folyamatos emelése mellett érte el a márka. Két év alatt 20 százalékkal – 14 397-ről kerek 17 300 darabra – növelte magyarországi forgalmát a világ legnagyobb autógyártója, amelynek lendületét – így, visszatekintve ez már különösen nagy bravúrnak számít – annak idején a koronavírus-járvány sem tudta megtörni a hazai piacon.
A márka 13,47 százalékos piaci részesedése történelmi rekord. Ami még inkább lenyűgöző, hogy ezt az eredményt a darabszámok folyamatos emelése mellett érte el a márka. Két év alatt 20 százalékkal – 14 397-ről kerek 17 300 darabra – növelte magyarországi forgalmát a világ legnagyobb autógyártója, amelynek lendületét – így, visszatekintve ez már különösen nagy bravúrnak számít – annak idején a koronavírus-járvány sem tudta megtörni a hazai piacon.